Ej Antagen Omar | Chef-jobb ansökan [Falck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Amr

Vad är ditt användarnamn på discord? xmz1.

Ange ditt födelsedatum: 9 September 2004

När fick du medlemskap på Unive? jag fick min medlem sen två månader tror jag och jag är både servervakt och medlemskap ansvarig

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jo det är så att jag har jobbat väldigt länge i Falk och vet exakt hur jobbet går till även om jag är med ett gäng Jag har en vissa tider som är jag med gänget och vissa tider är jag i jobbet och jag har gjort så här en liten tabell att på morgonen från klockan åtta ända till klockan sex på natten är jag i jobbet Sen cirka klockan 12 till ett på natten är jag med gänget så hela dagarna är jag på jobbet och jobbar resten av dagarna eller inte resten menar jag utan ikväll brukar jag vara med gänget och om det frågar vem som helst i våran arbetsplats så säger de till dig direkt att jag är väldigt väldigt aktiv person Vilket leder till att jag blev ledning och kommer bli biträdande men eftersom att vi hade en chef som var helt Lally och inte bryr sig om vårat jobb så sa alla till mig ansök till chef

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jo det är så faktiskt att jag har planerat att säga till att alla ska vara aktiva Jag vet att folk har skola och har jobb och såna grejer men jag tänkte att jag planerar så att i vissa den här tiden som personen har ledigt och inte har någonting att han ska vara i jobbet jag har framtid att förbättra folk och att vi får tjäna mer pengar och att Säg till att folk har alltid öppet inte som Autoexperten just nu Vi ligger just nu som de knappt Har vi öppet knappt Har vi pengar i kassan Mekonomen har blivit mycket bättre än oss så jag lovar er att jag har massor med planer som ni kommer tycka om väldigt mycket och att visa er att den här personen passar till chef

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? såklart som jag har sagt förut att jag har planerat på morgonen under hela dagen ska jag vara på jobbet och säg till att hela jobbet går helt perfekt och under natten och då snackar vi om klockan 12 eller ett att jag är med gänget sen är det så att jag är medlemskap ansvarig som jag sa och jag har mycket ansvar så jag har planerat min tid helt perfekt och jag har tre karaktärer till och med som jobbar i olika platser och i tre ställen är jag väldigt aktiv person och sköter mitt jobb helt perfekt så jag önskar verkligen av er att ni ger mig en chans och testar mig och jag lovar er att ni kommer inte ångra er

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka