Ej Antagen choffeg | Chef-jobb ansökan [Falck] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

choffeg

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Christoffer Gustavsson

Vad är ditt användarnamn på discord? Choffeg

Ange ditt födelsedatum: 30 December 1994

När fick du medlemskap på Unive? 7e juli 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag sitter i ledning hos Falck nu , Vi jobbar hårt för att få en seriös teamwork kultur , vi är väldigt mån om vem vi anställer och vi hjälps åt och kommunicerar både i radio och framför varandra hela tiden för att förbättra vårt teamwork och arbets sätt . Prislista och hur vi jobbar tar vi fram tillsammans genom dialog och typ mötes liknande samtal inne på Falck. Vi jobbar uppmuntrar starkt till att under vaken tid att komma till Falck o jobba så myclet som möjligt .själv så är jobbet på Falck det ända jag gör under vaken tid och det är det ända jag vill. Det gäller att också att planera struktur så att det alltid finns service delar i hyllorna . Om jag behöver sova så ärret viktigt att ta ansvar för att det finns delar till nästa person som jobbar när js själv ej är vaken . Bemötande med både personal o kund är viktigt. O radio är super viktig . Om ja tex hjälper en kund o får ett samtal om lagning någon annanstans då är det viktigt att kunna meddela detta i radion så att vi kan hjälpas åt ifall vi behöver täcka upp för varandra . Teamwork,teamwork o åter teamwork.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Utveckla teamwork tänket i hela gruppen. Utbilda(lära) upp nya ordentligt och fånga upp de som verkligen funkar i grupp . Jag vill se till så vi får en miljö där personal verkligen längtar efter att få komma till jobbet. Jag vill se till att få ett bra gäng som också är aktiva med folk under nästan hela dygnet. Det jag menar med det är att jag önskar att ha folk som om dom kan givetvis vara vakna utspritt över dygnet , någon på förmiddag tex o nån på dagen onflera på kvällen så att Falck blir känt för att alltid ha öppet . Och det ska även vara känt för att ha bra bemötande och service. Jag kommer som chef vilja utveckla Falck med en tight grupp. Med idéer från hela ledningstramet o neråt. Folk som inte sköter sitt jobb eller har rätt attityd kommer bli kortvariga. Vi kommer sätta en stämpel för vem man behöver vara . Teamwork krävs rätt folk . Vi ska lita på varandra för o lyfta Falck vidare. I verkliga livet är jag facklig och handledare i mitt yrke så att lära ut och bestämma saker via kommunikation via möten är något som jag gör till vardags.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Japp ! Har barnvecka varannan vecka . Barn veckan kommer jag vara aktiv nästan varje dag . Med ett par timmar där o där och kanske mer. Barnfria veckorna kommer jag vara aktiv flera flera timmar nästintill varje dag . Jag jobbar utanför spelet både kväll o dagtid så jag är aktiv båda delarna av dygnet beroende på vilken dag

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka