Nekad olssson | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Ditt discord namn: olsssson

Ditt Hex-ID: steam:1100001442441fb

Vad för typ av beslut gäller det? En medverkning i doxxing / Pban

Vem/vilka tog beslutet? Ledningen / Philip320

Varför tror du själv att beslutet togs? Var med i en grupp som var gjord för att vi skulle planera en gäng uppstart, vi brukade snacka i den gruppen ofta och spela olika spel tillsammans. En person i den gruppen som heter LaStreet0707 visade den gruppen i support och hittade nån doxing, fick inte ens veta vart de kom ifrån. Allt jag förstod var att dom hittade doxxing i en grupp jag var med, en person hade skickade det utan mitt medvetande, hade ingen aning om det. Och eftersom att en person gjorde ett dåligt beslut åkte vi alla i gruppen på Permanent Ban.

Hur är beslutet felaktigt? Jag förstår beslutets konsekvenser och att doxing är ett grovt regelbrott som inte ska förekomma, men tycker inte att mina vänners handlingar ska påverka mig på detta sätt. Var 2022-Medlem och knappt fått en ban under hela denna tid, jag är gammal donation ansvarig och helper som gjorde bra ifrån mig enligt mig. Jag började nyss med streaming och hade stora planer som streamer på Unive, hade senaste en stream idag på unive med mitt nya ped vi lagt 2 veckor på och gorilla gångstil, och gjorde en giveaway på custom ped TILL unive. Allt detta och allt engagemang jag lagt ner till servern, har aldrig kört på en annan FiveM server, har alltid vart lojal för servern. Allt detta för att min vän som jag var med i en grupp med skickade en olämplig doxxing GIF som JAG inte var medveten om skickades ledde till att jag fick en Permanent Ban på servern jag lagt så sjukt mycket tid på.

tycker ni bannar fel person, har alltid vart lojal för servern och min typ endaste ban var när jag snodde en bil som en kossa

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Ni har sett för er själva när LaStreet0707 visade gruppen, inget som bifogades skickades av mig, satt i gruppen och kollade när min vän pratade med främlingar i ome.tv. Det spammas konstant i den gruppen när vi spelar och kollar inte igenom allt så hade ingen aning att doxing förekomde. Sen påstod ni även att det var en doxing grupp, sitter alltid i gäng VC och streamar på Twitch typ alltid när jag kör Unive och då kan inte meta förekomma! mvh (här har ni även senaste stream vods) (
)

skrev även förlåt till hapyxz för vad som förekom under denna situation
bild_2025-06-22_124018878.png

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Detta får 320 svara på och vänligen tagga inte staffs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka