Accepterad olssson | Beslut Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olssson

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
263
Reaction score
49
Ditt discord namn: olssson

Ditt Hex-ID: steam:1100001442441fb

Vad för typ av beslut gäller det? 10p för powergaming och sunförnuft

Vem/vilka tog beslutet? Raw995

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag körde en husbil av en kant, sen tog jag en nära person som gissla.

Hur är beslutet felaktigt? Det är dels felaktigt, jag körde av bron för att en person stog på mitt tak, jag är inte medveten om vem den personen var och fann inget annat sätt att bli av med han. Jag var i polisjag och polisen försökt ta mig, jag varnade polisen att om dom kom upp på husbilen skulle jag kniv hugga dom. Så jag hoppade av husbilen och tog en polis i gisslan. Scenariot gick väldigt bra, polisen och jag skötte det fint och inga större problem skedde. Mitt under scenariot får jag 2 varningar för suntförnuft och powergaming, vart inte indragen i support eller samtal över huvudtaget. Fick inte ens berätta vad som skedde. Scenariet slutade med att dom fångade mig och ett förhör gick igenom. Förstår inte varför man ska påpeka alla dåliga synpunkter på ett väl gjort scenario där inga större problem skedde.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mt78rtIjHzRD0fXQN?invite=cr-MSxwMmMsODE4OTc2MTI&v=13

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka