Accepterad OlssonErik | Ban Överklagan [Neddan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlssonErik

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441560331/

Ditt Hex-ID: 1100001584ac30b

Vad är din discord tagg? #6680

Vem var det som bannade dig? neddan

Bild på banmeddelande: image_2024-03-05_172338001.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en snubbe men han sköt på mig och jag hade anledning att göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. två grabbar jagar mina vänner och mig när vi sitter i en bil och sen drar en av dom fram en pistol och jag kör iväg men du börjar han skjuta på mig och jag kör på han när han sitter på crossen men han dör inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban och jag hade en anlednig att göra för en av dom sköt på alla mina vänner utan anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? löra iväg men då hade vi förmodligen dött.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte göra det igen och hoppas på att jag kan köra på denna servern igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka