Accepterad OlssonErik | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlssonErik

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199441560331/

Ditt Hex-ID: 1100001584ac30b

Vad är din discord tagg? raqxytopshotta eller RaqxyFN#6680

Vem var det som bannade dig? Kevin1x

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-10 193212.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag uttryckte mig med rasistiska ord till en annan spelare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på trygghansa och skulle försäkra min bil, sen kommer jag in i ett staff samtal och han säger att jag har uttryckit mig rasistisk och då är jag ärlig och jag vet att jag har gjort det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var 100 procent jag som gjorde fel och det var riktigt dumt. Inte någon annans fel utan det är 100 procent mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm men det var väldigt längesen och då var jag ny i fivem och visste inte riktigt reglerna. Det har jag lärt mig väldigt mycket ifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt lite mer och inte skrivit nåt. Riktigt jävla dumt av mig tänkte verkligen inte alls på vad jag skrev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hart lärt mig att man inte ska uttrycka sig rasistiskt och aldrig skiva något sånt här. Kommer aldrig göra något sånt här igen och aldrig uttrycka sig rasiskt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka