Nekad olsson2222 | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olsson2222

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noah olsson

Vad är ditt discord namn? olsson#6352

Vad är ditt födelsedatum? 28 December 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sebastian andersson sebastian växte upp med sin mamma och sin pappa och sin brorsa Jonas Sebastian hade inte en så bra uppväxt Sebbe hängde med fel folk och gjorde dåliga saker ute med sina vänner. Det var mycket bråk hemma. farsan slog jonas mamma och sebbe när farsan tyckte att dom hade gjort något fel hemma. Jonas sebbes brorsa var tungt kriminell och det ville sebbe ochså bli han vill bli en kille som ingen muckar med när sebbe växte upp och blev större så fick han kontakt med ett stort nätverk Sebastian och hans vänner fick jobb av den kriminella nätverket att sälja droger och dom fick bra betalt av det så dom tackade ja och det var så sebastian kriminella bana började pårikigt. Men sebastian hade ett intresse det var att Mecka med bilar och det hade hans brorsa jonas ochså.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med rolig rp på servern och social rp och jag kommer att bidra med att följa alla reglerna som finns på servern.och jag kommer att bidra t.ex om jag jobbar på meko så kommer jag att alltid använda /me för det är vikigt och det är regel på det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för båda parterna och man ska spela för att ha kul inte bara för att vinna

Hur hittade du Unive? via flera vänner och dom tipsa mig och sa att detta kan va nått för mig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig, lycka till.

Tillbaka