Nekad olofcaztro | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OLOF

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
838
Reaction score
411
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198287273708/

Ditt Hex-ID: 1100001137dbeec

Vad är din discord tagg? OLOF#8133

Vem var det som bannade dig? aryan

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han trodde att jag sa vem specar oss nu,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte in i meko och sedan sa jag något som jag inte kommer ihåg som lätt som jag sa "vem specar oss nu", för mig är detta ett skämt att jag blir bannad även fast i klippet är det väldigt oklart vad jag faktiskt säger, jag tog bort medal efter detta för att jag visste att jag inte behövde den, varför skulle jag tagit bort medal om jag visste att jag sa det eller gjorde ett regelbrott, för det första hade jag inte ens toggleid så jag skulle inte veta om det va någon som specade, och VARFÖR i universum skulle jag en medlem, krim donator ++++ säga det ? samt så hörde han inte det jag sa i den meningen, så han hörde antagligen bara en snutt av ett ord som lät det som han bannade mig får, han har inte ens bevis nu, hur ska man banna någon utan bevis,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en väldigt felaktig ban, det står där uppe varför det var en felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 3 gånger för en vettig anledning som va rätt som inte var felaktig, resten var felaktiga eller att staffen har bannat fel id

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej, för att det var en felaktig ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
du kommer ej bli bannad, du ljuger du ljuger i support och bara höjer rösten, jag fattar inte varför du inte bara kan brösta dina regelbrott. du är medlem och ska kunna alla regler utantill. att snacka OOC ig är extremt lågt, sedan att du har en extremt dålig attityd i mina pms och i support ärande. ¨Vill inte snacka med folk som er¨ & ¨lycka till som servervakt eller user¨
du är ej tillräckligt mogen till att kunna brösta en 2 DAGARS BAN där du klart och tydligt gör ett stort regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka