Nekad Olof Palme | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja ansöka till det nya bilfirma chef jobbet med Jon Bulle (Lil SKurt).

Vad heter du IRL? Emil

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 250 timmar ungefär.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på det nya jobbet då jag ofta jobbat inom själva bil branschen. Jag har varit biträdande chef på både mekonomen och autoexperten just nu men skulle gärna vilja testa faktiskt vara chef för en gång skull. Jag har alltid tyckt det varit kul att jobba med bilar och jag är alltid väldigt aktiv. Jag är speciellt intresserad av sport bilar och exclusiva bilar och jag tycker dem e feta nästan allihopa. Jag älskar träffa nya människor och prata med folk vilket jag verkligen kommer ha en möjlighet att kunna göra som chefen. Jag kommer bara anställa dem jag anser va trevliga och bra för jobbet och jag kommer även alltid ha ett litet öga på dem så jag ser att dem gör jobbet bra. Så det e lite därför jag tycker just jag ska vara chef på det jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju erfarenheterna från som jag sa mekonomen och autoexperten där man jobbar mycket med bilar och jag har även varit biträdande och väldigt aktiv på båda jobben. När jag jobbade som mekonomen fick jag och Jon Bulle nästan alltid beröm för vi var så aktiva på det jobbet och även nu som autoexperten så har jag även svarat på alla medelanden jag fått och skriver alltid när vi har öppet och stog nästan 24/7 i verkstan. Jag har ju även lite erfarenhet att sälja bilar då jag sålt några bilar på blocket och alltid lägger ut stora reklamer om det som får kunderna intresserade och har nästan alltid sålt mina olika bilar jag sålt inom 30 - 60 min vilket jag anser vara bra och snabbt. Sen har jag också lite erfarenhet från att jag kollar mycket på bilar och lär mig mycket och snabbt så om det kommer en ny bil på marknaden som ska säljas i bilfirman så kommer jag snabbt kunna lära mig saker om fordonet och då lära vidare det till kunderna så dem blir mer intresserande.

Berskiv din karaktär?Min karaktär är en kille som är pigg och glad och tar alla med respekt. Han bryr sig inte om kön, färg eller hur du ser ut eller någonting och han älskar saker som handlar om bilar. Jag brukar gilla gå runt på bilträffar när dem väl sker och kolla på bilar som e feta och prata med folket. Jag gillar sport och sånt och e ibland på gymmet då och då. Jag e en vältränad kille som inte e lat och verkligen jobbar för det jag gör och tar hand om folk så bra jag kan. Jag brukar alltid försöka stoppa bråk och sånt så ingen skadar sig och e bra vän med några från polisen och securitas. Även några från mekonomen och autoexperten men även någon från Vianor. Och det e ungefär allt om min karaktär.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag e inne ungefär kl 11 - kl 3/4 på kvällen och är ofta aktiv om jag inte ska göra något speciellt någon dag som gör att jag e borta.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaja jag älskar spela på servern och tycker det e kul att jobba med mina kollegor på autoexperten.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope den ända servern jag spelar på e multistaden då jag anser att det är den ända bra servern som är svensk. #FuckNorthLions.

Har du läst våra Regler? Jag läser ofta reglerna och kan nästan allt som står där och har också lärt mig några från admins jag pratat med.

Senast ändrad:
Ge gärna lite fler exempel på just vad du har erfarenhet på, inte bara inom vilka yrken, utan vad du kan bidra till och hur du kan utveckla bilfirmans framtid som chef.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka