Nekad Olof Palme | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/OlofPalme/

Vad är din discord tagg? Gnompus Warrior#8345

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag e bannad för metagaming och vdm av Kjell

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en grovt felaktig ban då metagamingen inte alls var sann och dem sa inte alls något bevis på varför det skulle varit metagaming. Jag anser att den är riktigt felaktig då metagamingen var för att vi gått på utsende på bilen och människan och det var tydligen felaktigt och man får inte göra så fast att vi alla visste att det var han som vi var efter då han hotat medlemar i vårt gäng och scammar massa folk på vapen och sånt. Sen vdmen e också grovt fel då för han så körde jag in i han men för mig var jag inte ens nära han och hans bil bara flög iväg för mig och det är mest på grund av dsyncen som jag blev bannad för då det var helt fel på bådas skärmar.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, jag har varit avstängd för vdm innan vilket var felaktigt då det var så att jag var gruvarbetare då med min kompis så åkte vi i en bulldozer påväg ifrån gruvan och då så stog min kompis på taket och så träffade han en skylt på vägen och ramlade in under mina hjul och avled direkt typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något då det var så fel och det var pågrund av serverns dsync som jag blev bannad för

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att serverns dsync e så extremt hemskt och att man inte kan komma nära någons bil.

Har du läst våra regler? Ja

Nekar, Ni sa att ni gick på hur en bil såg ut, när han hade bytt mask kläder och även fixat nya kläder (zenqy sa även att ni gick efter rösten) Och vdm för du använde ditt fordon som ett vapen mot milky och det finns det videobevis på, och det finns inge bevis på att ni hade dsync. så då måste jag gå efter de konkreta bevisen jag fått. Jag förstår er frustation om ni nu hade dsync vet själv hur det är när man blev rdmad eller liknande och inte hade bevis på det. 2 dagars bann är rätt så milt för det ni gjorde. ni använde er absolut inte heller av sundförnuft för när jag stog vid rödljuset vid situationen blåste du i minst 250-300 i motsatt fil. Ha det bra mvh KJelleee

Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka