Accepterad Olof Palme | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/OneIndianTukTukDriver/

Vad är din discord tagg? Gnompus Warrior#8345

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag e bannad för trolling

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. JA jag tycker detta var en felaktig ban då jag och min vän bara försökte hjälpa ambulans lite eftersom hela deras parkering var full med massa bilar och allt som brann och rykte och allting så flytta vi in alla till sidan och in på parkeringsplatserna där så det inte skulle vara ivägen för någon. Men då så sprängdes en av bilarna och det ledde ju då att alla bilarna sprängdes och eftersom vi inte hade kommit därifrån än när det hände och var dem ända där blev jag bannad.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja det har jag 4 gånger vilket också var felaktiga bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det vi hade kunnat ha gjort annorlunda hade kunnat varit att vi parkerade dem brinnande bilarna bort från dem andra eller inte parkerade alla bilarna så nära varandra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA det har jag och det är att inte hålla på med bilar längre och flytta dem och sånt.

Har du läst våra regler? Ja

Hm, hur kommer det sig att du har varit bannad 4 gånger tidigare? Har alla fyra bans varit felaktiga menar du?

MVH Pontus

Ja det tycker jag att dem varit. Den första så var det att jag och min kompis var på väg från gruvorna då vi var gruvarbetare. Och så stog han uppe på bulldozern för att det bara fanns en plats i den. Sen träffade han en skylt på motorvägen i huvudet och kom in under däcken och avled. Den andra var att en Admin tp under min buss så han dog och då blev jag bannad för det så jag kunde inte göra något. Och den tredje var att jag blev skjuten vid Marja Lisas och försökte då göra självförsvar så slog dem och dödade då en av dem sen dog jag och blev bannad för det. (Ps kom på att jag bara varit bannad tre gånger.)

Okej! Du får en chans till! Men denna chans får du ta tillvara på!

MVH Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka