Accepterad Surströmming | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198045852137/edit/background

Ditt Hex-ID: 11000010519f1e9

Vad är din discord tagg? emilghj

Vem var det som bannade dig? hellubaaa

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251010211221.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för han såg det ut som att jag satt i bilen men det gjorde jag inte ens.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis tog utt en bil var men vi råka ta ut dom samtidigt och så dom två bilarna flyger iväg en liten bit bort. Och Worzhe såg det från en bit bort så han trodde att jag satt i bilen som jag inte gjorde. Jag tar ut en till bil för att åka och kolla på dom två bilarna som flög iväg. Och då måsta han ha missuppfatta (men det är sånt som händer) På klipet så ser det ut som att jag flyger fram till bilarna men det gör jag inte enligt min skit dator

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban plus att min kompis fick inte ens ban och vi gjorde samma sak.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad någon gång tidigare men har aldrig gjort om mina bans så har lärt mig. som nu tillexempel har jag lärt mig att inte ta utt två bilar samtidigt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ta ut två bilar samtidigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka