Accepterad Olof Palme | Ban överklagan [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/OlofPalme/

Vad är din discord tagg? Gnompus Warrior#8345

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban då dem sköt mot mig med en Uzi vid vårat gänghus och träffade då mig vid axeln och i magen och på både dem ställena har jag en skyddsväst och då valde jag att springa in i huset och ta skydd så dem inte fortsätter att manglaskott mot mig och lägga mig där istället så jag inte dör direkt och kanske har en liten chans att kanske överleva.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja, jag har varit avstängd innan för vdm med bulldozer för att jag råkade köra över min vän med en bulldozer. Såhär var det, vi var gruvarbetare och då så skulle vi ta en bulldozer för att komma tillbaka till staden men då fanns det bara en plats i bulldozern så min vän stog på taket men då på motorvägen så kom det en skylt min vän träffade och då så flög han av bulldozern, in under däcket och dog.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda hade varit att jag bara la mig ner direkt och låtit mig själv och inte börja springa som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att alltid när jag blir skjuten så ska jag rpa som att jag fått ont

Har du läst våra regler? Ja

hoppas du blir unbannad eftersom det var felaktigt för de andra som sköt dig begick grovt suntförnuft

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka