Accepterad Olof Palme | Ban överklagan (Quirkz303)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198204643636/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ahmed Habibi

Vad är din discord tagg? Mexicanista#8345

Vem var det som bannade dig? APELSINEN och Oliwer

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig eftersom att jag enligt dem rånade dem på ett ställe många poliser befinner sig vid dock så var det mellan massa hus, en vapen butik på en gata som var för nära torget. Vi tänkte kidnappa en kille snabbt där ifrån vägen och bara ta han där ifrån men han tog ungefär 5 min på sig innan han hoppa in i bilen så han kunde kontakta staffs och mer och sen lallade han runt och la sakerna på marken osv och bara höll på. Så vi inte kom iväg. Detta gjorde då så att det blev lite sunförnuft eftersom vi inte kom iväg så snabbt vi tänkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som står ovanför. Vi tänkte starta ett scenario och då ta han till en torty kammare och hålla på massa och råna han. Men då lyssnade han inte och fearrp samt gick ooc in game med att säga massa saker om grönt gräs osv och tillkalla staffs så inget hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban enligt mig. Jag förstår hur staffsen jobbade och förstår att eftersom den killen ljög i support och massa sånt och vi inte hade tillräckligt med bevis. Men jag anser att den är fel då det händer att folk kommer snabbt. Tar en kille från gatan och bara kör utan att någon märker. Det var ingen i närheten och ingen såg men eftersom han höll på så tog det så lång tid så inget blev som vi tänkte. Och då anser jag att istället för att vi ska få straffen borde han fått dem för han höll på som han gjorde och inte lyssnade eller något.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte haft en ban på väldigt länge vad jag kan komma ihåg i alla fall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunnat gjort annorlunda hade varit att rånat han på ett mindre diskret ställe och inte gjort som jag gjort. Men som sagt. Det blev inte som planerat då han höll på som han gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte råna folk som inte kan lyssna samt råna på mindre diskreta ställen i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka