Accepterad Olof Palme | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahmed Habibi

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
8
Användarnamn: Olof Palme

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? Gnompus Warrior och på discord servern Olof Palme

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Ungefär mellan 12 på morgonen tills 5 på natten så ganska mycket nu när det är sommarlov. Beror på om jag e ledig eller måste vara i skolan och sånt för då e det typ 17:00 - 21:00

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att just jag ska bli servervakt eftersom att jag e väldigt aktiv på servern. Detta är den ända servern jag spelar på och jag hatar också att vägarna ska vara helt smutsiga med trasiga bilar så jag skulle viljat rensa väldigt mycket av det så vägarna och sånt inte e fulla med kraschade bilar. Jag skulle också vilja göra så att mindre folk håller på och lallar och bryter mot reglerna och sånt och kommer göra så folk skärper sig så mycket jag kan för att vara en servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna ge pytte lite mer kontroll på servern och dess spelare (men inte för mycket då för orkar inte ta hand om såna stora scenarion utan bara de små saker jag ser och sånt) och göra så att det inte är så skräpigt på t.ex bärgaren och sånt så det inte ligger bilar exakt överallt.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag har varit whitlistad på servern sen jag började ungefär.

Har du varit bannad på serven förut? Ja jag har varit bannad från servern förut men dem flesta har varit felaktiga och vissa till och med missförstånd och sånt. En hel del även från när jag började spela på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar för tillfället endast på Multistaden då jag anser det är den ända bra svenska servern.

Bra ansökan hoppas den går igenom skulle behövas lite personer som tar bort bilar på bärgaren så ;)

Tillbaka