Accepterad olof karlsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gandalftm

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349784304/

Ditt Hex-ID: 1100001173794f0

Vad är din discord tagg? gandalftm

Vem var det som bannade dig? raxy

Bild på banmeddelande: supp.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Helt ärligt så har jag ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till paleto för att sälja en import med en kompis då åker en bil framför oss som laggar lite så jag råkar dsynca han sen kommer raxy in i ett staff samtal och ber mig visa klipp så jag väljer att stanna vid väg kanten och börjar redigera klippet jag skickar då klippet raxy och får inget svar då börjar jag tänka att jag har skickat till fel staff så jag börjar leta i unive discorden efter liknande namn som blev sagt till mig efter inte så mycket lycka tabbar jag in i spelet igen och då står det en kille som står och riktar och säger hallå jag svarar tillbaka hallå men får ett skott i huvudet direkt sedan får jag en ping på discord och det är raxy som ber mig komma support och vi hoppar men i samtalet så kommer en massa påhopp om att vi har blivit jagade eller att vi jagade för raxy hade tydligen speccat hela tiden och vi jagade absolut ingen eller blev jagad och det är då det sm sägs och vi nekar till det påhoppet och blir kort därefter deffad under en lång tid. efter typ 5 minuter undeffar dom oss och säger att vi ska få ban och jag får inte ens förklara mig själv innan vi blir deffad igen sen kommer bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban för raxy satt mig i ett staff samtal mitt i scenario om vi nu blev jagade eller jagade och ber mig skicka klipp direkt vilket jag gör och då är jag ändå inne i discorden och vet inte vad som pågår ingame och då blir skjuten direkt när man försökter kommunisera vilket är väldigt tråkigt om jag ska vara helt ärlig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för en och en halv vecka sen för brist på social rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? här också helt ärligt ingen aning jag gjorde som raxy sa men fick ändå åtgärder

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka