Nekad olof karlsson | Beslut Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gandalftm

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Ditt discord namn: gandalftm

Ditt Hex-ID: steam:1100001173794f0

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem Kriminell elitedonator

Vem/vilka tog beslutet? Raxy boten_ men vill att philip320 kollar på den här också

Varför tror du själv att beslutet togs? för raxy trodde jag inte fearrpade när det kom en person som riktade under ett ärende men jag hade ingen aning att det stog någon och riktade under tiden jag skickade klipp och därför var jag inte medveten om personen men när jag sen tabbade in till spelet igen så såg jag honom rikta och hör honom säga 'hallå?' och då svarar jag med ett hallå sen blir jag skjuten på direkten

Hur är beslutet felaktigt? Jag och en polare skulle åka till paleto för att sälja en import på vägen råkar jag dsynca en bil som laggade för mig ungefär 3 sekunder efter det händer så hoppar raxy i ett staff samtal och han säger att jag ska klippa och skicka till han och då kör jag åt sidan och ställer mig där för att ta klipp, redigera och skicka eftersom jag inte hörde namnet som utgavs så taggade jag raxy för att va 100 procent säker på att det var han som hoppade staff samtal med mig så taggar jag han i dm men får inget svar så jag börjar leta efter någon annan med ungefär samma namn men hittar ingen så jag antog att jag skickade rätt så går jag tabbar jag in igen då står det en grabb med vapen framför våra bilar han säger hallå och jag säger hallå tillbaka men blir skjuten direkt och är inte medveten om att han har stått där hela tiden jag har gjort ordning klippet och skickat osv sen får jag ettt dm av raxy som säger att jag kan hoppa support och efter det jag har upplevt tro jag att jag ska få ress men blir istället påhoppad av en massa regler som jag har brytit men det verkade som att staffsen hade blandat ihop mig och min polare vilket är lite konstigt eftersom raxy säger att han har speccat oss i ett tag men ändå sägs det att jag hade försökt att lämnat vapenhotet och då blir man så klart förvirrad när en staff som säger att han har speccat under en längre period säger att man har gjort saker man inte gjort. Då försöker vi förklara situationen men inget vi säger känns som att dom har hört så efter vi har försökt vårt bästa så ska dom deffa oss och efter en tid så säger dom att vi ska få ban och då blir man såklart lite frustrerad då när inte staffsen lyssnar på vad man säger och avbryter en när man ska förklara vafrför det blev som det blev och jag försökte bara göra det som raxy sa till mig i staff samtal och jag säger dethär men raxy säger att han hade skrivit ingame att vi skulle forsätta rpa men då jag hade varit i discord och medal så hade jag inte en aning om vad som skrevs ingame och det ska jag få indragen kriminell roll för inklusivt medlems rollen och det är lite konstigt och frustrerande för mig när jag på gång efter gång försökt förklara men det tas inte upp utan det är bara påhopp efter påhopp

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: inget bevis men klippet på dsync finns och min banöverklagan

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka