Accepterad Olof bergman | Ban Överklagan [Lim,pis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879557582/

Ditt Hex-ID: steam:110000136cb47ce

Vad är din discord tagg? olofbergman

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: bann.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag doxa trippy

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och trippy chatt o tjafsa och slutade med att jag skrev hans namn vilket var väldigt onödigt gjort. Jag var väldigt sur på han i stunden vilket slutade med att jag skrev hans namn och staden han bodde i. "Partille" som jag endast fick reda på genom unives egna forum som han har uppgett där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig bann alls. jag skrev hans namn i hans pm och en annan grej som jag inte kommer välja skriva här. och jag förstått vad jag har gjort för fel, jag skriver denna överklagan för jag vill komma in o spela jag lägger tid och energi på detta, inte för att inte komma tillbaka utan för jag vill spela på unive och alltid varit lojal till unive aldrig spelat på någon annan rp server förens jag blev medlem på unive för första gången 2021.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare och innan denna bann så var det ju att jag blev felaktigt bannad för aimbot. men inga av min banns har upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla all ilska inom mig och inte ta ut den i trippys pm utan bara låta min ilska rinna ut i sanden och låtit bli, tänkte helt utan konsekvenstänk att det är min univekarriär som står på spel och inte bara få ut min ilska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig enormt mycket om min bann att det är bättre hålla ilskan inom sig och acceptera läget så som det var, och ta allting den rätta vägen, för så som de brukas säga på unive 2 fel gör inte rätt. Jag lärt mig också att hantera min ilska i min vardag irl att jag ska andas och tänka igenom först vad jag gör och verkligen tänka om det är sån bra ide.

En ganska stor grej jag lärt mig att alla regelbrott man gör varken sig på Discord eller ingame, så kommer de slå tillbaka på en förr eller senare, det kommer alltid fram.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka