Accepterad Olof bergman | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof bergman

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? olofbergman

Vad är ditt Hex:ID 110000154c475e5 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet består av att jag rpar på servern varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Min medlem jag har nu har jag haft kanske 6 månader +

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) står typ 8 gånger men de nog fler

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta jobb för staffs. se till att de inte sker några konstigheter under rpn. t.ex man är i ett scenario på piren och ska köpa en bil. det kommer en lallare och förstör hela scenariot. då lägger man en tillfällig sv ban i 1 timme och om det var något grövre så förlänger man bannen i support. Som servervakt ska man inte leta efter problem. problemen ska komma till mig. Jag har varit servervakt förut så jag vet hur man hanterar rollen.
servervakts uppgift på servern är inte att leta problem, utan låta problemen komma till en, alltså som en ordningsvakt typ (servervakt). Ser man liksom nån som gör ett lätt regelbrott eller tungt så kickar man eller bannar den personen, och sen kan man skicka ut i discord servern om det ska bli förlägning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag känner mig helt onödig utan den rollen. jag ser alldeles för mycket folk som förstör scenarion och lallar då vorre de skönt om man kunde få bort dessa människor för stunden. Sen har jag varit helper nygligen också så jag har stenkoll på alla regler på servern. Vill verkligen bli servervakt så jag kan göra någon nytta för alla på unive.
jag vill vara en förebild för de andra spelarna på unive och visa hur man har högutvecklad rp nivå för alla spelarna och i med det att alla andra kan ta efter mig och ta inspiration att också kunna ha en hög rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption / abuse är när man använder sina perms för sin egna fördel i scenarion. t.ex ditt gäng blir stormat. och ni blir nerskjutna och du bestämmer dig för att revivva sen efter du dött. det är abusa sina perms.

helt enkelt att använda sina perms för någon form av fördel på servern klassas som korruption

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Kompetent med bra korta konkreta svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka