olof bäckerman | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

olof bäckerman

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2007

Vad heter du på discord? Jarris69#1049

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 61 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-4

Hur ofta kommer du vara inne? nästan varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 61 timmar

Vad heter du? Olof Bäckerman

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? jag vill jobba hos securitas för att få upp tryggheten i dagens samhälle. Jag vill att människor / invånare i staden ska kunna känna sig trygga när dom ex, går in på “The Palace” (Få bort vassa saker eller föremål som kan skada andra som ficklampor, Fällknivar eller Basebollträn). Jag är extremt hjälpsam och rättvis medborgare och finns alltid för dom som behöver stöd.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Ni skall anställa mig för personen jag är och för erfarenheterna jag har inom att skydda och finnas för samhället. Jag jobbar alltid efter en bättre vardag för alla inte bara för mig själv, jag är också hjälpsam och omtänksam. Och bryr mig alltid om alla runt om mig. jag tar mitt jobb på största allvar så att tryggheten i samhället höjs.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har inte mycket erfarenheter utav just yrket “Securitas” men som vakt har jag. jag vet hur man behandlar och tar hand om berusade personer. Hur man bemöter aggressiva medborgare. Väl kunnig om radio disciplin och hur radion skall användas och i vilka lägen.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radion skall man bete sig med enormt med disciplin som att inte prata över varandra, Hålla sig kortfattad men ändå så att människan på andra sidan förstår och att det inte blir några missförstånd. Man skall också tänka på vilket språk man använder i radion, Och man ska vara tydlig när man har pratat klart så den andra personen kan svara ex. [Rakel] [Anledning] [Klart slut eller kom].

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En Securitas vakt ska jobba mycket rättvist och inte vara på någons sida (alltså inte favorisera ). En vakt ska också jobba med hög disciplin såsom att förstå att skjuta någon är verkligen det sista alternativet i en situation (Handlar också om vapen disciplin, att man inte siktar på andra kollegor eller andra jobb / blåljus jobb och absolut inte på civila medborgare. Något som är otroligt viktigt inom yrket är hur man bemöter människor, bara för att man möter en otrevlig medborgare måste det inte betyda att du måste vara det.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Det första steget medans du håller på att springa till platsen är att prata i radion och berätta så mycket om situationen som möjligt så dom kan ge vidare den informationen till polisen. När du har anlänt till platsen försök få kontakt med knivmannen och försök få honom att lägga ner kniven, Om denna åtgärd inte fungerar får du och din kollega dra upp era tasers och skjuta mannen så han faller till marken. Spring sedan snabbt fram till mannen ta hans kvin och få han i handbojor. Vänta sedan på att polisen ska anlända eller om mannen har taggat ner för honom till polisstationen själva.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Du börjar med att försöka ta dig till bråket så snabbt som det bara går innan det eskalerar totalt och innan massor utav medborgare blir involverade. Sedan försök avbryta bråket (Använd samtidigt din batong så dom inte går på dig eller din kollega). Om bråket inte avslutas får tillhyggen användas som ett slag med batongen (Om du tar till tillhyggen se då till att inte glömma att säga det i radion).Få senare ner dem inblandade på mage och sätt sedan handfängsel på gärningsmännen och kör dom senare till polisstationen.

Har du några andra frågor? nej det har jag inte

Tillbaka