Inaktuell Olof | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Olof

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Nilsson

Ditt discordnamn: !Olof.#4899

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att annsöka till staff och just anledningen varför jag ska bli staff är p g a. Att jag är ofta inne och spelar på morgonen och på dagarna när inte lika mycket staffs är inne. Men jag vill just bli staff för att se till att inte folk ska brytta mot reglerna och försämmra rp nivån bara för att det är lite spelare inne. En annan annledning är att det är mycket lall på servern när det är mycket folk inne så finns det alltid någon som lallar och det vill vi ju inte ha. Jag tycker också att det är extremt kul att hålla på med staff arbeten, Så som att noclipa, Banna spelare och hjälpa communytit och servern. Jag har varit staff tidigare på denna servern och jag har varit sr mod på en annan och saknar att hjälpa till på en server som jag verkligen gillar :) Jag vill också vara staff för att jag vet själv hur jäckla jobbigt det är att få vänta extremt länge i support och att vänta på att man ska få skin till ett viktigt scenario. Som staff kommer jag vara överalt så att folk slipper att vänta på att få hjälp. (Jag mennar inte att jag kommer stressa igenom saker utan jag kommer lössa deras saker proffissionellt och sen gå vidare.) Jag tycker också det är extremt kul att träffa/ prata med nytt folk och lära känna mer folk. Så anledningen varför just jag skall bli staff är p g a att jag har tidigare erfarenheter och med deta så vet jag hur ett support ärende skall se ut smidigt och bra. Jag är väldigt ordentlig och Gillar att ha struktur på det jag gör. Där med så gillar jag att se till att saker sker korrekt mm. Så om jag blir satff så kommer jag försöka att hjälpa spelarna till mitt yttersta och så fort som möjligt. För Vem gillar att vänta. JAg är välldigt flexibel och där med så kan jag förea det mesta och se till att det sker till perfektion ( ensligt mig själv :) )

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är inne från 14:30 till 00:00 på vardagar. Men på helger och lov så är jag inne från 09:00 till 01:00. Dessa tiderna varejerar från vecka till vecka. Men skulle själv vilja säga att jag spelar för mycket :) Det är till 99% utav all min tid jag är på datorn spenderas på att göra straffarbete om jag blir Staff på Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit med i i discorden sen typ multistaden 2020 men började inte rp:a förens typ juni 2021. Under de månaderna har jag ca 1400 timmar på fivem med många av de staffarbete på Dena server och på andra.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som jag har lite småt skrivet har jag varit support och treinee. Då jag började som support och fick sedan treinee rollen. Då det var några få som fick den rollen när ni skulle bygga om staffteamet. Jag var sr:mod på en annan stor fivem server S....... där jag har varit Krimannsvarig och sv annsvarig. Jag har också varit Wl annsvarig. under den tiden. Sen är det klart att jag Kanna alla staff kommandon etc Men det bör vara en självklarhet om man har varit staff tidigare på servern. :)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Absolut inte jag är redo att ta ansvaret över det som jag eventuellt kan få:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka