Nekad Olof | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olof.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
17
Användarnamn: Olof

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Skoglund

Hur gammal är du? 12 år men mogen nog

Vad heter du på discord? Olof#7320

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag har 2 skärmar så jag kommer ha forumet uppe på den andra skärmen och refresha sidan hela tiden. Jag kommer nästan alltid kolla ansökningar och kommer läsa dom och svara på dom så fort jag ser dom på forumet

Hur aktiv är du i discorden? Jag är aktiv hela tiden jag spelar. Jag är aktiv när jag är borta också på mobilen och kollar i discorden

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Eftersom jag tycker det är så kul att vara whitelistad på denna server så vill jag att andra ska ha det lika kul som jag har det när jag spelar på servern. Och för att jag vill bli en större del av multistaden för att jag älskar denna server

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kommer vara aktiv i discorden och i forumet så om någon har ansökt så kommer jag ta det före allt. Jag kommer att kunna vara aktiv i skolan också så då kan jag kolla så ofta jag kan. Jag kommer ta detta jobbet på alvar och inte tramsa. Jag skulle vara snäll mot alla som jag pratar med i discorden, Och om jag Nekar en ansökan på forumet så kommer jag berätta varför han/hon blev nekad. Jag kommer kolla ansökningar så ofta jag kan. Ni kommer inte ångra er om jag blir WL-A

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och jag kommer aldrig göra det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka