Inaktuell Olof Andersson | Albanska Maffian

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olof Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
397
Reaction score
32
Vad ska gänget heta? Albanska Maffian

Vad heter du i verkligheten? Olof
Mendion

Ditt födelsedatum: 19 Januari 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Olof
Måndag: 13-21
Tisdag: 13-21
Onsdag 15-21
Torsdag 13-21
Fredag: 13-09
Lördag: hur sent som hälst
Söndag: 12-21

Mendione
Måndag 14:30 - 22:00 eller 21:00
tisdag 13:00-21:00
onsdag 15:00-20:00 eller 21:00
torsdag 16:20-21:00
fredag 13:30-02:00
lördag 10:00-02:00 eller mer
söndag 09:00-22:00

Hur många timmar har du på Fivem? Olof/mendione har runt mer en 1000 timmar har spelat sen start på unive
Mendione han har spelat sen 3 juli 2020-1300+ timmar på Unive
Olof Han har spelat sen 1 Mars 2020-1000+ timmar på Unive

Berätta om din karaktär:Han heter Olof. Olof är urspringligen från Uganda och den agressiva afrikanska dialekten brukar därför bryta in lite då o då. Han var uppväxt i Sandy ett runksjul med en väldigt tuff familj. Han växte upp tillsammans med sin mamma och store bror. Storebrosan hamnade i fängelse i tidig ålder (29). Systern var mycket envis, han hade ingen kärlek utan bara hat. Hon missbrukade droger som kokain. Olof blev misshandlad av sin bror. Mamman orkade inte mer och övergav därför Olof till ett adoptationscenter vid 3 års åldern. Det var då Olof förstod att hans pappa var död och att hans mamma ljög om att pappan reste iväg. Ingen av barnen gillade Olof och det var då han började komma in i kriminaliteten. Olof försökte fly från barnhemmet 10 gånger, men misslyckat alla gånger. Den åttonde gången lyckades han, men det krävdes ett mord för det. Han var tvungen att mörda en av personalen för att lyckas fly. Ingen vet om att han är den skyldige. Olo flyttade nyligen in kl 7 landade flygplanet. Han planerar på att ändra på sin livsstil. HAn vill bli en bättre människa genom att hjälpa samhället. Han erkände för sitt mord och fick 3 år straff. Idag är Olof 21 år. Han har kommit ut fängelset efter att ha betalat för att hans namn ska bli rent. Olof ska ansöka om pass. Han vill bli medborgare och leva det bästa livet han kan. Han planerar att jobba inom vård för att hjälpa samhället. Om det är något Olof har lärt sig under sin tuffa uppväxt är det att pengar kommer sist oavsätt ekonomiska svårighetr.

Hej min karaktär heter Mendion hyseni och är föd 1990-07-03. När han var liten så dog hans föräldrar sen des så har han varit ledsen och inte vetat vad han har gjort. Han behövde bo på barnhem där så har han haft det så dåligt. För att det var en kille där som Bode på barnhemmet och han tog alltid Mendion saker men då så blev han arg och han stack till stan och köpte en kniv. Han kommer hem sen så när han ska sova så kommer den här killen som tog alltid hans saker han skulle ta pengar från Mendion men då så fick Mendion nog han tog fram kniven och hög den här killen i magen sen så stacka han i väg då så kom han undan. Han Bode på gatan och han gömde sig för polisen då så träffa han andra barn. Han börja att säga till dom barnen att dom ska skapa ett gäng som hjälper varandra det hette the bloody boys det var stort dom hade vapen som dom köpte av kriminälla billigt.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Vrf just jag ska få starta gäng? De är för jag o Mendion har rpa krimminella som gäng o utan gäng jag har varit boss förut o har varit medlem samt vice samt vice president o ni kan undra vrf vi just ska få gäng jo de e för nummer ett att vi båda tkr de finns typ inga Mafia finns inte längre Medlin CArtel o dom o alla dom så vi tänker vi ska ta saken i våra händer o försöka starta upp Albanska maffian villket e ett en mafia har rpat Mafia förut men denna gång e de håradre än någonsin om vi ska ut o göra något då e de G wagons eller Rolls royce bil vårat gäng ska sträva efter den högsta rpan som de bara går för att jag vet själv att jag kommer hantera jobbet bra även om jag aldrig har vart boss där har jag vänner som har det som helst ville bli anställda om jag blev boss och att jag tycker att de vanliga och kreative jobben med bäst rp-nivå är roligare och då vet jag själv att ifall jag blir boss på detta jobb så skulle jag varit jätte aktiv där och jag skulle haft bra gäng medlemmar där jätte ofta och ha kul och rpa ofta och för att jag planerade att jag ville bli boss skulle försöka bli boss och anställa bra folk som har en bra rp nivå för jobbet och vara inne och jobba ofta och ha jätte många bra anställda för att ha det kul och jag skulle kunna bli boss för att jag också är en kille som gillar att hitta nya folk att rpa med och ha kul med och jag skulle fixa så att man kan göra ett bra senarieo och sånt det kan jag årdna och Nice ställe att både vara och snacka i och då är det lättare att hitta nya folk att rpa och vara med ibland så det skulle betyda jätte mycket ifall jag skulle kunna bli chef för att kunna ha kul. jag har varit crips boss för och mendion har varit ballas boss och massa andra

Har du några med dig från start med gänget? Jag=Boss och Mendion=Vice
Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska vara det gänget som håller oss undan gäng krig utan vi håller oss på vårt ställe och endast på vissa tidpunkter gå och göra kriminella saker såsom plocka droger eller göra rån. Men vi kommer att hålla kontakten med gäng som är ungefär lika stora som vårt eftersom vi inte vill ha allians med såna som har för mycket makt för då vet man aldrig när dom kan gå bakom ryggen och backstabba. Sedan ska vi också vara klädda ganska så civilt typ med en regnrock eller en längre överrock. Sedan ska vi ha vårat ställe bortgömt från all civilation typ nära hamnen eller i utkanten av staden.så sträver efter är Hög rpa inte rpaat för makt o pengar vi vill inte ha para vi söker bara bra rpa o roliga scenarion Så vårat gäng ska ha en bra plats i staden o staff teamet o alal ska tycka vi har en enorm hög rpa och om nån rpar i vårat gäng för makt o pengar eller bara sjuta då så gör jag ett bra väll pnaerat scenario då jag avsätter han oav sätt om de e vice eller medlem de ska alltid vara scenario till allt vapenhandeln ska vara väll planerat åt båda håll samt med alianser samt drivebys och typ bankrån.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag här varit gäng boss över crips då jag tyckte vi hade bra rpa men denna gång ska den vara ännu bättre o vet hur man rpar som KinaBolaget. Jag har varit vice i Norrligan som i slutet tog en storm över staden o hade tronen som störst sem blev norraligan mc o då valde jag att lämna då min rpa e inte är bra som mc men de kan den vara mest var det för vi hade så äckligt fula västar.

Mendion har varit ballas boss med min kompis zaki som är tuvär bannad men han blev bannad så många gånger så han fick gänget nerstänkt. men annars så var det ett bra gäng. Har varit vice i 3 gäng ett av dom var wahaji vi hade ett bra rp. men bossen blev bannad i ett bankrån som han gjorde fel på men jag har br rp som sakt och kan vara boss och vice. det skulle vara kull om vi fick gänget då skulle vi ha mer möjlig hetter inom rp då det är kull att rp som gäng och jag och olof vi har bra bank råns på gång som sakt. vi har planerat allt och det är ner skrivet i ett Google dokument. So om vi får gänget så kommer vi göra bra bank rån och inte för ofta. Om vi gör bra rp så kommer folk in i server och då får unive mer spelare . Vi kommer filma varje bank rån och residera dom bra och vissa för staffs först och sen om dom tycker det är bra så läger vi utt det på youtube.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag tänker såhär. Att allt som händer med gänget eller vad mitt gäng gör står på mig eftersom jag har haft förtroende för dom och det är mitt ansvar att dom sköter sig och kan bete sig. Ifall någon bryter någon regel eller liknande så förstår jag att mitt gäng kan försvinna. Jag Som boss e en e ju från Uganda lite arg ibland o om dom inte lyssnar då kan olof bli arg men jag som boss kmr BARA ta in bra rpare samt folk som inte e för unga sen så kan de alltid finnas undan tag men Jag som boss kmr dom låta hänga med oss i Scenarion o se hur dom gör o om dom håller sig lugna med att sjuta för sjuta e sista utvägen i vårat gäng och att döda nån e sista utvägen ochså.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag som boss då kmr ju vara lite mer Chill inte vara med i skott scenarion tror jag för de skulle varit o verkligt om jag var med för man reskerar ej bossen liv men jag kmr nog Förhanlda med andra gäng om Scenarion samt Drog försäjlning Samt vapenhandling Samt bankrån o mycke mer.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Det är svårt när det kan se ut på flera olika sätt men om vi tar en förhandling mellan två gäng som exempel. Båda gängen ska lyssna på vad varandra har att säga, det bästa skulle vara att gänget gör upp vapenvila under mötet/förhandlingen om detta handlar om fred. Jag tycker ett bra kriminellt scenario är när det används så lite skjutvapen som möjligt. Jag tycker att många som är med i gäng på denna server har fel uppfattning, tbh rollspelar många spelare i gäng för makt & pengar, jag vill ändra på detta punkt slut.

Jag tycker att man kanske kan gör ett bank rån och att man kan rp som om man är en gass fabrik då så kan man rp med sina vänner eller medlemmar i gänget att det är en gass läka som har läkt sen så kommer vi stänga av vägarna in så när polisen kommer så kommer vi siga att dom inte får komma in medans en av oss går och tar pengarna men då så när vi har pengarna så säger min vänn att vi har dom när polisen frågar vad vi håller på med där så siger vi att det är en gass läka som sickar ut alarmet då så måste dom rpa på det när vi har pengarna då så säger vi att vi är klara och vi åker där i från med pengarna i väskan och då så kommer vi undan. Jag tycker att det är bra rp. men om man ska storma ett gäng hus man måste ha tillåtelse från en högre staff. Men man kan antingen tillexempel sno 2 postbilar och 2 personer rpar på att dom jobber på postnord ok att dom ska leverera paket till det där huset när dom har rpat att dom har lakt paketen vid huset så när han ska åka så tar dom som sitter i bilen och uppnar dörarna där bak och börjar sjuta på det gäng som dom ska storma med ak eller smag eller som man säger uzi.

När jag tänker mig ett rån kan du inte använda för tunga vapen utan tänker mig att du ska använda dig av en tex pistol. Jag föredrar inte hellre person rån. Men om jag ska råna en person tycker jag att vi ska ha fått information att personen bär tex pistol. Men oftast så tänker jag mig att inte göra personrån. Ett bra scenario kan vara att vi stannar personen drar våra (pistoler) och tar hans telefon söker igenom honom och lämnar han på platsen där vi rånade honom så får ta hand om resten själv. Detta är ett exempel på ett snabbt och enkelt scenario som kan hända. Men föredrar större scenarion.

Jag kommer tänka på hur ett scenario skulle se ut i verkliga livet och ta det efter det. Inte liksom skapa skottlossningar i stan utan ta det i områden där inte många folk är. Kidnappar man någon ska man ta de till gömda områden. Det är inte kul om man bara ska döda hela tiden därför kan man också använda munnen i väldigt många sceanrio och sen efter det kanske det blir skottlossningar osv. Vissa poliser gillar när det blir acion och mycket saker händer på en gång och vi kommer skapa väldigt såna scenario där saker händer men ingen vet vad som riktigt händer utan bara de som är med i scenariot.

Först så ska man ju såklart planera om vi t.ex säger att det är bankrån då, Jag tycker att planeringen ska ske ingame för att det ska vara så bra som möjligt. Efter planeringen så åker man och fixar allt tillbehöver man behöver till rånet som t.ex kläder och vapen. Sedan kommer man såklart ha något att förhandla med så man måste kidnappa gisslor för att man sedan ska kunna förhandla ut sig genom banken. Kommunikation med polisen genom banken kan göras emellan dörren vid banken eller med en polis radio ( snodd ) och så får man bestämma en frekvens som man ska hålla säg till. När man lyckats förhandla sig ut ur rånet med sina medlemmar och pengarna så åker man och gömmer sig från polisen för dom kan komma och byter bilar, kläder och sedan åker man och lämnar in pengarna från rånet.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Vi kmr Ha en bra hög rpa nivå Tänka alltid realistiskt först allt ska vara så realistiskt som möjligt Vi kmr såklart sälja mycke droger o sen bara hänga Runt vår klubb Där vi bor o vi kmr ochså gör vapen handeln samt unik rpa o scenarion som ni kmr se samt en väll planerat bankrån med ut plaserade drivers samt åk vägs plan.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar kritik på ett bra sätt skulle jag vilja säga, jag tänker igenom kritiken jag fick och sedan ändrar på det som jag eller gänget gjorde dåligt!Jag försöker alltid att lära mig av kritik. Enligt mig är det dumt att ha inställningen att man aldrig har fel. När jag får kritik försöker jag att ta åt mig och fundera över vad jag kan göra bättre. Min inställning till mina gängmedlemmar är att jag alltid vill fråga hur de tycker. Detta gör att de får chansen att säga sina åsikter och kritisera. Detta kan antingen leda till att jag förklarar hur jag menar eller tänkte när jag gjorde något. Det kan också leda till att jag lär mig något nytt, vilket alltid är positivt. Alltså ser jag kritik absolut inte som något negativt, om det ges på ett rätt sätt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja de skulle jag Men min rpa är ju som bäst som krimminell o a gillar att vara krimminell o göra bra scenarion har ju gjort en gång i tiden ett Yath rån med adam Ugla o Linus nassar vi lyckades o de var när jag var med i Norrligan. Mendion Asså jag mendion jag skulle fortsätta men det skulle vara tråkigt att inte få det gänget för att vi får mer möjligheter att rp. Vi komme att stana kvar på server och göra något annat som att bli chef på något annat jobb men som sakt vi kommer att ta handom det gänget och göra dom bästa bank rånen som det finns och andar saker på server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? jag och mendion spelar inte på en annan server det skulle jag aldrig göra så : nej. jag olof spelar inte heler på en annan server så: nej
Har du läst våra Regler? Mendion Ja Olof Ja

Senast ändrad:
Tillbaka