Nekad Olli | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olli

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198882154374

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olli#8063

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Jag är en kille som gillar att spela datorspel. Han är född 2000 och han har en tjej och två barn. Hans dröm är att få jobba på autoexperten, men just nu är han arbetslös. Det är väldigt svårt att försörja sin familj och han vill gärna skaffa ett jobb inom kort! Han var uppfödd i en liten stad med en mamma som hade ett grovt drogberoende, samt en pappa som var alkolist. Så han har haft en tuff uppväxt, men i skolan hade han toppbetyg.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en kille som kommer bjuda på väldigt bra roleplay scenarion och är en kille som har väldigt mycket erfarenhet av roleplay! Jag behöver ett jobb snabbt så att jag kan försörja min familj!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna är den ända servern jag spelar på för tillfället.

Hur hittade du Multistaden? Jag är svensk så den kom upp som förslag men även några vänner har tipsat mig om den!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att alla ska ha kul och att göra roliga rollspel scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka