Accepterad olleskonto | Ban Överklagan [troyy3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olleskonto

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220987632/

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0 (TROYY SA ATT DET VAR OKEJ ATT JAG GJORDE NYTT FORUM KONTO BARA NU FÖR EN ÖVERKLAGAN EFTERSOM MITT ANDRA BUGGADE)

Vad är din discord tagg? ollebollee

Vem var det som bannade dig? Troyy3

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-21 193455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade köra på en person innan jag skulle skjuta han, visst jag sköt han men jag körde inte på han med avsikt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Till att börja med, så var det en uppenbarligen en icke medlem med vapen som var trustad. Iallafall, ungefär 5-10 minuter innan hade han åkt runt mig och konstant hetsat och bokstavligen bett om att bli skjuten med tanke på vad han sa, detta ledde till att jag å en till hoppa ut och sköt och dödade honom. Han kom senare tillbaka ungefär 5 minuter senare och började hetsa likadant igen efter vi dödat han, jag försökte åka iväg men han åker efter och fortsätter. Han hoppar sedan ut och shoot on sightar en i mitt gäng vilket leder till att jag åker fram till honom för att skjuta honom, av misstag råkar jag köra på han så han trillar å jag dödar sedan honom eftersom han skjutit min kompis. Visst kunde jag kidnappat, men i efterhand så förstår man även att det inte hade gått då han hade fearat eftersom han var icke medlem å uppenbarligen inte brydde sig om ett skit då han inte rpade på NLR, han hetsade till gängmedlemmar samt gled med vapen och allt detta ledde till min ban. Jag ångrar detta starkt o kommer se till att detta aldrig sker igen, det var inte min avsikt att detta scenario skulle sluta med regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen så tycker jag detta är felaktigt då en icke medlem som inte bryr sig om något är med i scenariot, en icke medlem som bara vill trigga fram något och detta ledde till min ban. Aldrig att jag skulle köra på en person med avsikt för att skjuta, jag skulle stanna och skjuta han, inte köra på han. Han sköt min kompis och därför sköt jag han. Jag kan förstå bannen från staffs perspektiv som inte speccat så länge heller, men från mitt perspektiv var det helt fel tycker jag då jag inte körde på han avsiktligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för en shoot on sight en gång samt pwg för länge sen bland annat. Jag tar alltid lärdom från bans och förbättrar mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade väl kunna stannat mycket längre bort för att skjuta och inte riskerat och åkt så nära. Sen är det lätt att ändra på små saker nu i efterhand men i just den korta stunden så körde jag fram för att hjälpa min polare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja försök hålla mer avstånd för att inte riskera att något sånt här händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes! Troyy3 måste ta denna överklagan, å ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka