Vidare till intervju OlleBollee | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Olle

Vad heter du på discord? ollebollee

Hur gammal är du? 14 år, (09:a)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan i början av Oktober 2023

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? För det första så kommer jag som chef att vara väldigt aktiv i på jobbet. Jag kommer börja ta anställnings intervjuer och anställa de som jag anser är de rätta för detta jobb. Det är viktigt att jag som chef är där och hjälper till, speciellt i början och visar hur allt fungerar och hur de t.ex ska bete sig och kassan och bemöta kunder. Jag som chef måste vara där mycket och visa aktivitet, om inte jag visar någon aktivitet så kommer mina anställda förmodligen inte heller att göra det vilket kommer leda till att jobbet fortsätter vara inaktivt. Jag vill kunna vara med och utveckla detta jobb och göra det till ett av de aktivaste jobben på servern. Jag kommer att ge mina anställda beröm när de gör saker bra, ge de upphöjningar med tiden som går och visa uppskattning för de. Det är viktigt att de känner sig uppskattade, behövda och trivs på jobbet för att det ska flyta på så bra som möjligt och för att de ska både vilja och orka jobba. Som chef så är man den personen som de anställda kommer se upp till och man måste därför visa en sån bra sida av sig själv som möjligt och visa hur allt ska gå till, då de antagligen kommer att ta efter av det jag gör. Jag vill att Mekonomen ska bli det mest aktiva jobbet på servern.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Meko ett längre tag nu och märker att det väldigt ofta byts chef. Jag vill kunna vara en stabil och långvarig chef för meko som ska finnas där för att bygga upp meko och alltid finnas där för alla. Jag har jobbat på Auto i flera månader innan där man även rpar på att hålla på med bilar osv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag och spela och jobba. Jag kommer prioritera jobbet framför allt annat på servern eftersom jag vet att det är otroligt viktigt att chefen är aktiv. Jag kommer vara inne flera timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka