Nekad ollebollee | Ban Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220987632/

Ditt Hex-ID: 11000014b2516f0

Vad är din discord tagg? ollebollee

Vem var det som bannade dig? Emnez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-05 185852.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade brist på social RP. Jag riktade på en person, han åker och då skjuter jag vilket staffs tycker är brist på social rp vilket jag kan förstå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi höll på med droger hela dagen, vi skulle sälja och då kommer en bil och riktar på min polare. Vi åker då fram till de å kollar va de håller på med, de märker att de är i underläge och spelar dumma vilket senare leder till att jag försöker kidnappa de. Jag riktar, föraren kör, jag skjuter föraren och kidnappar de två andra i bilen. Detta var brist på social RP eftersom att jag hade kunnat åkt efter istället för att skjuta föraren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban. Men vill börja med att säga att anledningen till att jag vill bli unbannad är för att just nu endast vill in och rpa med min nyköpta gorilla ped, vill gärna spela med den då jag knappt gjort det eftersom jag blev bannad. Jag fick även en redlist från krim och om ni unbannar mig så kommer jag ju såklart pga hålla mig borta från skjut rpn även om jag mest dock vill hålla på med droger för tillfället. Jag kommer som sagt inte kunna rpa krim vilket är det ni vill hålla mig borta ifrån nu har jag förstått. Jag gjorde fel och jag skäms över det och ångrar det grovt samt lär mig av det. Jag gjorde bort mig helt och vet ej hur jag tänkt på senaste, bara grova fel från min sida. Det var korrekt av staffs att banna, jag tror fortfarande inte att jag riktade fattade att det där klassades som brist på social rp, men jag förstår det nu och tar lärdom. Det är inte så att jag bara skiter i reglerna, utan jag har nog missförstått lite på senare om vad som är shoot on sight och inte. Jag har nu bättre koll och tar lärdom av dessa händelser och hoppas på en andra chans och att ni verkligen litar på mig denna gång och att jag bättrar mig. Jag ångrar verkligen denna händelse och vet inte alls hur jag tänkte. Det var helt efterblivet av mig att göra såhär, vet inte alls hur jag tänke och förstår att emnez tog detta beslutet. Jag har lärt mig mycket bättre nu och ser till att detta verkligen inte sker igen, vill just nu bara bli unbannad så kan man glida runt lite på servern å köra lite laglig rp, färga om bilen, köpa nån bil å hänga med folk vilket är kul.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit bannad tidigare en gång för brist på social rp samt en gång för VDM också vilket jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade varit smart så hade jag satt mig i bilen och bara åkt efter de och jagat de istället för att skjuta vilket var helt cp av mig och ångrar det grovt, vet inte hur jag tänkte alls där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%, har mycket bättre koll nu på vad som klassas som shoot on sight nu och har börjat lära mig mer, min rp kommer vara mycket bättre nu och detta kommer aldrig ske igen nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yeye

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka