Nekad OlleBollee | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollebollee

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,281
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? ollebollee

Vad är ditt Hex:ID hittade ej det, här är min steam länk: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220987632/

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan mellan ca 08:00 - 15:00. Efter det spenderar jag mycket av min tid vid min dator, och på Unive. Under hela eftermiddagarna och kvällarna brukar jag vara aktiv på Unive och spela. På helger är min aktivtet alltid som bäst på kvällar, men spelar även ibland på dagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan början av oktober 2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det fungerade inte att bifoga en bild, men har blivit bannad 2 gånger korrekt. Fick en tredje ban som står i min bantotal, men den blev borttagen direkt eftersom de bannat fel person. Blev bannad en gång när jag var ny på serven för VDM, och en gång någon månad senare för mild suntförnuft och mild powergaming. Nu när jag kan alla reglerna bra så förstår jag ju nu att dessa regelbrott var fel, men som sagt, jag var ganska ny inom rp när detta inträffade.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att ta bort tyngd från staffs axlar och förenkla deras arbete. Jag vill kunna underlätta för staffs, samtidigt som jag vill kunna bidra med att visa andra spelare när de gör fel. Jag tycker det är viktigt att varje spelare förstår när de gör fel och vad felet är, så de kan bättra sig och lära sig. Jag kommer mest använda min sv roll för att kicka eller banna folk som t.ex lallar på sjukan, osv, där det kan förekomma mycket lall. Jag vill kunna vara med och stoppa det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive eftersom jag känner att jag vill kunna hjälpa till med det där lilla extra just nu. Jag har ansökt till staff, men vill medan jag väntar på svar, eller om jag ej blir antagen kunna hjälpa servern. Jag vill att serven ska kunna vara så bra som möjligt både för min egen skull men även för alla andras skull. Jag har varit sv innan, men efter jag sa upp min MA så fick jag aldrig tillbaka min Servervakt roll. Jag vill få Unive att se bra utåt och vill därför som servervakt kunna bidra med så mycket jag kan.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ett ganska brett ord, men för mig innebär det att man i det här fallet använder sin SV roll på fel sätt. Att man använder den till sin fördel, kanske hotar spelare med bans, ressar av ogiltiga anledningar, eller kickar eller bannar av ingen anledning. Det räknas även som abuse att vara korrupt som servervakt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.

Anledning: Är helper

Du får ansöka igen när du inte är helper. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka