Nekad Ollebolle234 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ollebolle234

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? pwc_1

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil johansson och är en av stadens medborgare. Emil hade en ganska tuff uppväxt när han växte upp. Många personer/individer som dog och mycket sorg i hans liv. Emil själv är en liten kriminell person det gick från att han snodde godis på Coop till att han snodde bilar på gatan. Emil hade även en kusin som hette Åke emilsson som var en grovt krimniell individ i stadens mörka hörn. Det kom den dag då Åke och hans fem polare som skulle slå till nånstans där de skulle utföra ett rån. Det var faktist första gången Emil hade varit med om ett rån och ville jus såklart gå med på det då eftersom han smått börjat med kriminella aktiviteter själv, Emil och hans kusin tog sig ut ur butiken med larm påslaget bakom dem. Men det var försent polisen kom till platsen. Åke och Emil sprang till en återvädsgränd där det fanns ett högt staket! Åke sa då till Emil (Det finns bara en utav oss som kommer att klara dethära!) Åka tar då Emil och lyfter över staketet. Emil klarar sig och springer iväg på andra sidan. Han hör sedan skott bakom honom. Det är hans kusin Åke som påbörjat avlossa tunga skott mot polisiära verksamheten. Polisen skjuter då tillbaka på Åke... Åke avlider på plats Emil hör Åkes höga rop på hjälp innan han avlider Emil får tårar i ögonen men fortsätter att springa. Emil springer hem till där han bor. Han går in på sitt rum och låser sedan efter honom. Vid det här tillfället var Emil 15 år. Nu är Emil 25 år. Han har inga föräldrar eller syskon, han är helt enkelt själv i det hära samanhanget. Emil har som hobby att faktist vara kriminell. Men nu när han ska flytta till annan stad så måste han först och främst ansöka till medborgare!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och hållbar rp nivå på servern! Jag kan uthålla roliga och seriösa scenarion som jag kan lova till 100% inte spårar ur. En bra spelare mot motpartens sida utav rp. Jag kan rapportera regelbrott till staffs så de kan underlätta rp nivån på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte bara ska vinna och vinna hela tiden i olika scenarion. Utan förlorar man så har man förlorat och ska ej bli sur över det. Det är hur man ska spela mot motpartens sida tycket jag!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag! t.ex. RDM , VDM, powergaming 1,2 / NLR, SUNTFÖRNUFT, sant allmänt så som hur man ska bete sig ligger oftast i kategorin suntförnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har scrollat på server lists och kollat på streamers. Har även spelat här innan!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har samma på FiveM som jag har på dc! men ej steam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka