Nekad Ollebolle1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ollebolle1234

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? zaxon1

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-16 223031.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har varit bannad i ca 3 månader nu . jag tror att ni valde att banna mig för att jag gjorde ett fjantigt montage på unive som innehållde flertal regelbrott, jag la upp unive montaget pgv att jag ej hade de klart för mig att de inte var tillåtet samt så satt jag i en grupp och dom säger till mig att jag ska lägga ut ett unive montage så jag fall för grupptrycket och la ut ett montage( vet att de fortfarande är mitt fel men ville bara påpeka) jag har spelat på unive sedan 2022 och har svårt att släppa den men jag har provat vissa andra serverar som 100k or die och vissa andra serverrar men INGEN server är som unive, med den spelar basen, den rpn, dom staffsen och det finns INGEN bättre ägare en philip320. jag ångrar mig väldigt mycket i mitt beslut att lägga upp en montage och jag ber så hemst mycket om ursäkt, jag har tänkt igenom dom senaste 3 månaderna vad jag har gjort och det var de dummaste jag kunde ha gjort och ångrar mig otroligt mycket, jag känner mig redo att komma tillbaka till unive och den fantasiska rpn här på unive roleplay. jag förstår till 10 procent att du kanske inte vill släppa in mig än för att de kanske är för tidigt men jag kan lova att du inte kommer ångra dig om du släpper in mig jag har tänkt i 3 månader över mitt beslut och vill bara säga att jag känner mig redo och hoppas att du också gör det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev först bannad av clogg och la ut ett unive montage lite senare den dagen så börjar jag ångra mig jag la ut detta montage för att jag hade sätt nån lägga ut ett montage innan mig, jag ångrar mig faktist så sjukt mycket från botten av mitt hjärta vill jag faktist säga förlåt för det jag har gjort och vill värkligen komma tilbaka till sveriges bästa server och jag vet att de bara har gått 3 månader sen min ban men känner mig riktigt redo att börja rpa igen på unive roleplay hoppas ni i staff teamet vill släppa in mig till servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var verkligen inte en felaktig ban då det jag gjorde verkligen var dumt och ej tolereras på servern vilket jag borde ha fattat och inte gjort de dumma beslut jag gjorde. denna bann är värkligen inte felaktig. jag vill bara att ni ska veta att jag väldigt gära komma tillbaka jag är redo hoppas ni också är det. det finns ingen server som unive. jag vill bara be om ursäkt för allt jag har gjort och jag menar det värkligen jag vill komma tillbaka till en bästa sociala rpn i fivem historan. Vill också erkänna att mitt piss montage var värkligen inte coolt på nått sätt det var bara töntigt och kommer aldrig göra om det om ni vill släppa in mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. japp jag blev bannad nån dag innan när jag var ute och åkte med min vän och såg en fiende och skulle kidnappa han men han fearar lite och skjuter ner oss och då väntar jag i ca20min för att kunna respawna när jag håller in e och får en black screen och jag väntar i ytligare nån minut inget händer så jag går in i aktivitetshanteraren och ska stänga ner fivem och då när jag går in igen efter så spawnar jag torget som ett muskel minne och får hjälp av en sjukvårdare men det räknas som clogg men då så ber en staff mig komma support försöker förklara detta med klipp men han säger att det fortfarande är clogg englit staffen men mitt klipp räkte tyvär inte den gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga en staff om det var tillåtet och tänka på mina dumma besult. jag hade kunnat bara fattat att det inte är coolt att det är riktigt töntigt att ha montage. det fatta jag inte då bara att de var 3 månader sen så har jag mognat lite skulle jag säga och kommer aldrig göra nåt sånt igen! jag ångrar mig så sjukt mycket! Jag ber om ursäkt från botten av mitt hjärta! FÖRLÅT!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig en massor efter min ban då jag aldrig någonsin kommer att göra om detta misstag som jag gjorde, jag vill kunna fortsätta rpa med alla mina vänner som jag fått igenom rpn, har varit på denna servern väldigt länge och har varit väldigt lojal. Har aldrig börjat rpa på någon annan server seriöst förutom Unive jag hör verkligen hemma på unive och vill så gärna kunna få fortsätta med rpn. Jag kan verkligen skilja på bra och dålig rp, och jag har verkligen hållit en bra rp på senaste. Jag vill fortsätta med detta och kunna inspirera andra och ha roligt på servern. Jag borde verkligen tänkt lite på varför ingen som aktivt spelar på unive har sina montage uppe, efter detta insåg jag att inte en enda som jag känner har kvar sina montage. Jag lovar att jag har lärt mig utav min ban. förlåt för allting. om jag hamnar i den sitvationen igen kommer jag göra helt annorlunda kommer aldrig lägga upp ett töntigt montage!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

glömde skirva att jag är bannad från discorden där jag heter zaxon1

har tagit bort ALLA montage det är riktigt fjantigt och ska aldrig göra om det ber om ursäkt för jag la ut sånna fjantigta grejer, hoppas ni vill släppa in mig igen har gjort allt i min makt för att blir unbannad och vill gärna komma tillbaka känner mig redo för att komma tillbaka till den fantastiska rpn på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka