Nekad Ollebolle1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ollebolle1234

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? bullen10

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-16 223031.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ägaren av unive bannade mig på grund av Att jag la upp ett unive skott montage, det leder till att unive ser ut som en skott server när man ej visar den perfekta rpn som finns på servern och den har en stabil spelarbas av en anledning. När man lägger ut ett unive montage, vi säger att jag är ny till fivem och ser unive och söker på unive på youtube och får upp ett montage och ser att det bara är skott hit och dit det minskar spelare till servern och förstör server, detta fattade jag inte då i stunden pgv att jag var sur för att jag blev bannad en dag inan för clogg när jag ej clogga det var en blackscreen och när jag hållde in e hände inget då väntade jag i nån minut och quitade och då råkade jag spawna torget för det är ett muskel minne och då står det en sjukvårdare redo att hjälpa mig, jag har svårt att kontrolera mina känslor pgv adhd har bevis på att jag har adhd kan skicka i pm ifall de behövs, har ju börjat med adhd medecin vilket gör att jag har lättare till att kontrolera mina känslor, det har gått ca 3 månader sen min ban och känner mig redo att komma tillbaka till unive roleplay. (har tagit ner piss montagen :) )

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och gled med min vän vi såg en fiende och skulle då kidnappa han men han skjuer ner oss båda, jag väntar i ca20min för att kunna respawna när jag håller in e då blir de black screen och jag väntar i ytligare nån minut inget händer så jag går in i aktivitetshanteraren och ska stänga ner fivem och då när jag går in igen efter så spawnar jag torget som ett muskel minne och får hjälp av en sjukvårdare men det räknas som clogg men då så ber en staff mig komma support försöker förklara detta med klipp men han säger att det fortfarande är clogg och då blir jag lite sur och då så blir jag bannad mina "vänner" säger att jag ska lägga upp ett montage detta var ett litet grupptryck som jag borde hanterat bättre men det gjorde jag inte och följde med grupp trycket vilket var det dummaste jag kunde gjort så jag lägger ut ett unive montage och får lite ongest och tar ner det men dom säger till mig "lägg up igen" "inget kommer hända" sluta vara sån pussy" "skaru ha ddos eller" när han sa att jag skulle få ddos då blir jag väldigt skraj och lägger ut det igen och blir såklart bannad. jag har tagit ner dom här "montagen" detta är inte nåt jag vanligt vis gör på en sån här stor server. just nu har jag några andra montage uppe men det är på serverar där det är under 100 inne och där man får lägga upp montage. ifall du philip320 väljer att ge mig en till chans så lovar jag att aldrig göra om detta dumma misstaget och förbättra mig jag är en troende unive spelare som spelat sen 2022. jag vill värkligen komma tillbaka till sveriges bästa server. men ifall du nekar den så vill jag gärna ha en anledning så jag kan förbättra mig i min nästa ban överklagan du måste såklart inte skriva en anledning men om du vill och vill lägga tid på mig :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var ej en felaktig ban detta var bara ett misstag av mig och inte kunde välja mig själv jag valde grupp trycket vilket var dumt har lärt mig att hantera grupp tryck nu. kommer ALDRIG I MITT LIV GÖRA OM DETTA! DET FINNS INGEN ANNAN SERVER SOM UNIVE, UNIVE ÄR DEN BÄSTA OCH HAR ALLTID VARIT DET! jag känner mig redo att komma tillbaka och hoppas på det bästa!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. japp jag blev bannad nån dag innan när jag var ute och åkte med min vän och såg en fiende och skulle kidnappa han men han fearar lite och skjuter ner oss och då väntar jag i ca20min för att kunna respawna när jag håller in e och får en black screen och jag väntar i ytligare nån minut inget händer så jag går in i aktivitetshanteraren och ska stänga ner fivem och då när jag går in igen efter så spawnar jag torget som ett muskel minne och får hjälp av en sjukvårdare men det räknas som clogg men då så ber en staff mig komma support försöker förklara detta med klipp men han säger att det fortfarande är clogg englit staffen men mitt klipp räkte tyvär inte den gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat hålla bättre koll på grupp trycket och styra mig själv bättre och lämna discord callet eller blocka alla och gå och sova så kanske jag hade varit tillbaka på unive staden. ifall jag blir unbannad så kommer jag vara aktiv,glad,donera,skaffa wl jobb,ansöka till staff, bli sv och mycket mer!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig lägga upp ett skott monatge på unive roleplay där det är strigt förbjudet. om jag blir unbannad då jag hamnar i samma sitvation kommer jag lämna discord callet och blocka idioter som säger att jag ska göra dumma saker och inte falla för grupp trycket. ROLIGT, har en rolig histora att berätta, när jag spelade på unive då var det en hackare som hacka servern detta var väldigt läskigt men en roligt upplevelse som jag hoppas inte händer igen. Jag har massa fler roliga minnen från unive och vill kärna skaffa fler roliga exotiska minnen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka