Accepterad OlleBergman | Ban Överklagan [makavelli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? dd1ck

Vem var det som bannade dig? Makavelli

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-03-19 205709.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag rpade kriminell utan att ha krim rollen samt jag sköt en person utan en riktig anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag körde runt med min polare sedan såg vi en m23 bil o de är hans fiender så vi åkte fram med en import som har blåljus o vi sa in till kanten för att lura dem o sen hoppa vi ut o sa ut ur bilen och dem fatta inte först men sedan så försökte dem dra eller ja dem började gasa liksom så jag sköt. Vilket är fel av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig eftersom jag rdmar någon samt jag har inte krim rollen även fast jag rollspelar kriminell.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var att jag gömde en kropp på sjukan jag la en kropp utanför sjukhus salen helt enkelt o jag lärde mig att inte röra kroppar jag inte har med något att göra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills jag köper krim o efter de spelat kriminell, eller bara rpat laglig tex polis eller något annat. Sedan till rdmen då där hade jag kunnat skita i att skjuta och faktiskt ha en anledning till det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid ha en bra anledning till att döda någon samt aldrig rpa kriminell utan krim rollen och annars då rpa laglig istället. Jag har varit bannad runt 1 månad nu och har verkligen lärt mig och hade uppskattat ifall jag skulle kunna få komma tillbaka.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka