Accepterad OlleBergman | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? nilscool09

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-11 170709.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa "du har köpt dina polis roller" och dem trodde jag menade på ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja en polis var sjukt äcklig han grep mig för jag av misstag tog upp en person och grep mig för de och jag sprang inte ens ingenting sedan ska han ta mig till fängelse utan förhör eller något asså skit tråkig rp o då vart jag tvär sur för de var så tråkigt o då sa jag "du har säkert köpt dina polis roller" och jag kom inte på ordet rang så jag sa ba roller o då trodde dem att jag menade ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beror på hur man tolkar de jag sa tolkar man det på sättet att jag menar ooc då är den rätt men vad jag egentligen menade var att han hade köpt dem liksom ingame eller vad man menar så det inte är ooc därför jag även valde att säga 1 miljon kanske 10 liksom för att göra de tydligt att jag inte menade ooc. Så helt enkelt jag tror de bara är ett missförstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var okreativ rp samt suntförnuft då så sa jag till en grabb ifall han tar min motorcykel skjuter jag dig sa jag till han och han tog den då så jag sköt han. Jag lärde mig att utveckla scenarion där de finns en potential till att utveckla de och göra de till ett roligt scenario, och försöka ha en kreativ rp då helt enkelt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat använda mig av rätt ord o säga rang eller försöka förtydliga ännu mer att jag menade ig eller vad man ska säga eller skititi och inte sagt något överhuvudtaget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ifall försöka undvika att säga något som kan tolkas som ooc eller försöka isf förtydliga de att de inte är ooc så de inte ska bli några missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka