Nekad Olle_Sten | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oggeee

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AnkanIsCool

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Daniel Sainz#2285

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Olle är 20 år och är en allmänt snäll och roligt person som älskar att hålla på med bilar och sport. När Olle var 15 år så köpte han sin första bil som var en Volvo 945 a-traktor. Det var då som intresset för fordon växte ännu mer för Olle och hans vänner skaffade dessutom också a-traktorer vilket gjorde att de delade samma intresse och på kvällarna så åkte Olle och hans vänner runt i bilarna och hade roligt. Om någons bil strulade så hjälptes de åt att laga bilarna och det slutade med att Olle fick jobb på Mekonomen där han nu älskar sitt arbete. Olle brukar också träna olika sporter som innebandy och fotboll på sin fritid eftersom han speciellt tycker om boll sporter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med seriös rp och bra scenarion dessutom så kommer jag bidra med att vara en lojal spelare på Unive eftersom jag spelar oftast varje dag och älskar att spela på Unive servern jag spelar inte på några andra servrar. Jag kommer bidra med att försöka skapa en rolig miljö med annat folk.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av Unive eftersom det är en stor server med ett väldigt bra staff team som är aktiva och det finns en massa saker att göra på servern och de flesta på servern har en hög rp nivå.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive genom youtube och mina vänner som spelar på servern. En kompis spelade på servern när jag kollade på och jag tyckte att det såg skit kul ut så jag var tvungen att testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att ha kul och förbättra min rp nivå, och få ett jobb på någon bil firma och hjälpa andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har många olika mål på Unive som t.ex att få jobb på en bilfirma, bli rik, ha kul med andra människor och bara ha en bra upplevelse på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på Unive för det är den bästa servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka