Accepterad Olle77 | Whitelist ansökning [Borenstam] [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle77

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198099595914/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Aolle#9802

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Shelby och är född 2000 i Sverige. Hans pappa kommer England medans hans mamma är hel svensk. Pappan har inga svårigheter alls med att prata svenska. Olle har haft en bra uppväxt eftersom familjen har det ganska gott ställt, dock så har Olle haft det rätt ensamt eftersom han ej har några syskon. Olle började jobba i tidig ålder eftersom han fick jobb på en affär efter han lyckades imponera på chefen under en praktik tid hos dem. Olles personlighet kan vara blyg lite då och då men oftast är han väldigt social med människor.

När Olle var runt 7 år utvecklade han ett stort intresse för bilar och alltid haft det sedan dess. Han åker runt på bil utställningar lite då och då när han har tid för det. Dröm yrket är sjukvårdare. Att hjälpa folk har alltid Olle gillat och han skulle gärna vilja utföra det mer i sin karriär. Genom att tjäna pengar på sitt dröm yrke hade han tänkt att spara ihop till en fin bil. Vilken bil är ej bestämt men något fint ska det bli iallafall!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med seriös RP till servern. Jag går alltid in i mig karaktär till 100% i alla olika scenarion. Jag har haft tidigare erfarenheter med att RP:a så jag vet hur jag ska bete mig för att få en så realistisk känsla som möjligt. Aktiviteten på servern är stor för min del och kommer självklart fortsätta med det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har lagt ner en hel del tid på denna servern och jag känner att jag verkligen har fastnat för den. Jag har länge letat efter en bra server på fivem och denna lockade mig mest. Dessutom har jag en polare som kör här så jag känner åtminstone någon.

Hur hittade du Unive? Jag såg att den hade otroligt mycket fler spelare på sig än alla andra servrar så jag testade den eftersom jag gillar när det är mycket aktivitet och folk lite överallt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Träffa nytt folk och kunna bygga upp en seriös RP karaktär. Att RP:a på ett bra sätt vid olika tillfällen så man verkligen får den "realistiska" känslan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag la av med Fivem för ett tag sen men började igen. Just nu fokuserar jag endast på Unvie.

Godkänd skriftligt, nu krävs det en muntlig intervju för att bli tilldelad rollen Whitelist.
Vid frågor kontakta mig på discord!

Godkänd efter intervju, Välkommen till servern och lycka till här!
Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka