Nekad Devinzz | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zerox151

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad är ditt discord namn? ZeroX

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Haglund

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, engagerad och positiv. Min karaktär är trevlig eftersom han kan bemöta folk på ett trevligt sätt och jag jobbar för min plats och jag försöker det för alla. Johannes är också en ganska engagerad individ då han verkligen vill arbeta på sitt jobb som nuvarande är polisen. Sen så är han ganska positiv och sprider inget negativitet och är som endast snäll åt alla han träffar speciellt på arbetet där han måste agera professionellt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olle har haft en rätt så bra uppväxt då han familj har ändå haft en bra peng i fickan. Detta lärde olle att alltid vara positiv och det är därför jag vill ta detta jobbet för och sprida positivitet för samhället. Mitt mål med framtiden är att bidra till ett bra samhälle. eftersom drömmen är och hjälpa folk ocj jag vill vara en del av det och jag tror detta e perfekta chansen för det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja e positiv ja e mogen kommer inte lalla oc ja kommer förröska sprida mycke bra saker vara ödmjuk inte förstöra för mig o andra så ja kommer vara mig sjävl och vara mogen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte bara tänker på dig själv men andra oxå så andra kan få cred

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutut mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, random death match innebär döda ngn utan aneledning, vdm veichele deatch match använder fordon som ett vapen , fear rp ngn riktar vapen o du lyssnar ej du mst lysnna, nlr new life rule du får ej komma ihåg de som hände inann du dog

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle verkligen lägga mitt liv för denhär chansen jag tackar extremt mycket för möjligheten att ansöka,

Nekad
Anledning: Du fick ju precis en nekad ansökan?
Du är välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka