Accepterad olle1000 | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1000

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Olle#3170

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2008

Berätta om din karaktär. jag har flera karaktärer en heter Sture Eriksson och en heter Loren Ramzic. Men jag kan berätta om Loren Ramzic. Loren är 25 år gammal. Loren är en person som e trevlig snäll och e sällan i bråk. Han har haft en bra uppväxt men ändå dålig. Han har en mamma och en syster. hans pappa var inte närvarande. Han gillade o spela fotboll men drömde alltid om att bli polis. Han jobbade på i skolan och hade väldigt bra betyg. Så han jobbade på o jobbade på i skolan åren gick och han saknade sin pappa mycket men det drabbade han inte för hans mamma var väldigt snäll mot honom och hans syster. När han var 15 år så var han tvungen att välja gymnasium och då valde han att bli polis. han jobbade på i gymnasiet och sedan i högskolan och nu var det 1 månad kvar tills han fick bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett bra rollspel men ändå ett socialt rollspel så båda parter har kul och upplever scenariot på ett bra sätt. Jag kommer att med min bra rp nivå kommer jag bidra till ett rollspel på högsta nivå så ingen upplever scenariot på ett dåligt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för ett scenario där båda har kul och har bra rp och det är det jag kommer att göra. jag kommer se till att alla har kul.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner och server listan

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka