Nekad olle1000 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle1000

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BalletHektor/

Ditt Hex-ID: steam:11000010351b322

Vad är din discord tagg? olle#3170

Vem var det som bannade dig? T4rget

Bild på banmeddelande: ee058e3fe3c0c37782cb1e1df4d4c486.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett regelbrott alltså att jag inte rpade på mina skador. och det ber jag om ursäkt för och sanningen är att jag skulle rpa på skadorna. men egentligen så var jag uptagen med att jag var fast under bilen och jag vet inte hur jag blev det så samtidigt som jag försökte få mig ur bilen så glömde jag rpa på skadorna och det ber jag om ursäkt för och jag har insett mitt misstag och det kommer verkligen aldrig hända igen. jag kommer att rpa på skadorna till nästa gång och tänka mig för och inte råka trycka på någon knapp så jag hamnar under bilen. Det var verkligen mitt fel och jag hade kunnat att inte trycka på massa knappar så jag kommer under bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en väldigt stor ''shootout'' vid ett gänghus och då skulle jag ta mig bakom huset och då voltade jag med bilen och sedan hammnade jag under bilen på något sätt. så då tänkte jag mig inte för att jag skulle rpa på mina skador när jag voltade med bilen för jag försökte ta mig ut underifrån bilen. sedan tillslut tog jag mig ut därifrån och jag rpade lite på skadorna men det var verkligen för lite med tanke på krocken.Till nästa gång ska jag rpa mer på skadorna och inte hammna under bilen. Sedan blev jag nedskottad och dödad och sedan blev jag bannad av t4rget-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis bann och jag förtjänade bannen. Jag rpade inte på mina skador (powergaming) och att jag fastnade under en bil jag blev stressad när jag volta med bilen så då spammade jag bara på massa knappar och då hammnade jag under bilen. jag rpade inte på mina skador för jag vill ta mig under bilen och det är helt och hållet mitt fel och det är jag som har beggåt regelbrott. jag ber om ursäkt för mitt regelbrott Och jag rpade alldeles för lite på mina skador och jag vet hur man rpar det var bara denna gången det blev en missupfattning. Jag kommer aldrig göra om detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en blacklist som jag nyss fick komma tillbaka ifrån och nu begår jag ännu ett misstag. det kännss om jag bara sviker servern och nu kommer jag kanske aldrig få komma tillbaka. Jag var elak emot en staff och var respektlöst och patetisk. det jag lärde mig var att jag inte ska va respektlös eller ha en otrevlig ton emot en staff.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra massa annorlunde jag hade kunnat vara mer sansad och inte spamma på knappar så jag hammnar under bilen och jag hade kunnat rpa på mina skador även fast jag var stressad för att komma ut ur bilen. Jag var bara helt dum i huvudet för jag inte rpade på mina skador. jag rpade lite efter men det vara absolut inte tillräckligt för den crashen så jag hade kunnat rpa på skadorna efter jag kom ut ur bilen eller att jag gjorde en /me /sme skadad eller svimmad eller någon annan /sme sedan har jag lärt mig att man inte ska spamma på massa knappar när man e stressad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska beffina mig vid en shootout och att jag ska vara mer lung och sansad och inte spamma på knappar och att jag ska rpa på mina skador och inte göra powergaming jag kommer att göra /sme /me jag kommer att rpa mina skador och jag kommer inte att spamma mina knappar och att jag ska rpa bra på mina skador och inte göra regelbrott som detta även fast jag var stressad för jag var under bilen men nu i efterhand vill jag bara snälla t4rget förlåt mig för mitt regelbrott o snälla ge mig en andra chans jag kommer göra saker annorlunda.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. Vill bara säga en sak till t4rget glad sen påsk och ber om ursäkt för mitt regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka