1k.Zippy
Medlem
- Meddelanden
- 95
- Reaction score
- 0
Åtgärds-referens
ID: 2101 — Allvarlig (13p)
Typ: Grov brist på Social RP (§ 4.1k), Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Skjuter mot polis efter att ha krockat utan att ha rpat på skador när det inte vart sista utväg.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-26
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var i sandy och följde alla trafikregler, polisen följer efter mig därav började stanna mig, vanlig trafikontroll sedan började stämningen steppa upp och dom bad mig hoppa ur bilen för dom tydligen ska visitera mig trots ej i visitationszon, jag har vapen på mig så jag väljer att åka därifrån. polisen följer efter och jag försöker komma undan, bilen började sladda så jag krockade in i väggen, och rpade på skadorna men ja glömmde hålla in knappen jag skulle ha stannat och ge upp men, så jag körde iväg sedan började jag höra att min bil håller på att gå sönder då stannade jag och hoppade ut för att försöka skjuta punktering men ja skjöt huve istället jag tänkte mig inte för så ja bara skjöt sedan försökte jag fly undan och köra iväg det blir en lång biljakt
Varför anser du att åtgärden var felaktig? ag tycker inte den är felaktig då jag har gjort ett stor problem och skapade kaos och ja bryter mot reglerna och det var väldigt dumt och korkat av mig och jag vet vad jag har gjort för fel det var väldigt dumt av mig, jag skulle bara fortsätta köra därifrån och försöka undan komma polisen, det var ej i sista utväg. Samt var jag väldigt stressad så jag glömde bort att rpa på mina skador. Men det var så himla dumt av mig och kommer aldrig att uppreppas igen, det var skit onöidgt jag ångrar mig så otroligt mycket.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja, https://medal.tv/games/gta-v/clips/mAxcL1AZkwVuRnjGL?invite=cr-MSw5bVgsNDQzMDM0Nzkw&v=62
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja