- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @
Autoexperten
Vad heter du i verkligheten? jag heter Levis
Vad heter du på discord? levis610
Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2006
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungifär 1 år nu
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef jag har en del tidgare erfaren heter har varit chef på båtbolaget samt varit anställd på både meko sc styling och marja så har kunsakerna på min sida är en trevlig och snäll person bemöter folk bra
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag vill utveckla @
Autoexperten så det bli bra få fler anställda att det ska växa bli större att anställda ska tricvas och ha bra och snälla anstllda det viktigaste är att anställda ska trivas på jobbbet att dom ska ha motiva skin att komma tilljobbet och ha kul
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag komemr vara aktiv mycket är akirv minns 5 timmar per dag helöger nästan 8 timmar är akirv väldigt ofta
Har du läst våra Regler? yes kan ge några exempel POWERGAMING,Sunt Förnuft.j. Social RP
Vad heter du i verkligheten? jag heter Levis
Vad heter du på discord? levis610
Ange ditt födelsedatum: 5 Oktober 2006
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungifär 1 år nu
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef jag har en del tidgare erfaren heter har varit chef på båtbolaget samt varit anställd på både meko sc styling och marja så har kunsakerna på min sida är en trevlig och snäll person bemöter folk bra
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? jag vill utveckla @
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag komemr vara aktiv mycket är akirv minns 5 timmar per dag helöger nästan 8 timmar är akirv väldigt ofta
Har du läst våra Regler? yes kan ge några exempel POWERGAMING,Sunt Förnuft.j. Social RP