Nekad olle extra | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle extra

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? levis

Ditt discordnamn: levis610

Ange ditt födelsedatum 12 Oktober 2006

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att göra serven bättre och säkrare så att folka kan känna sig trygga så alla lallare kan bli ut skickade

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker för det mesta att unive funkar bra men i bland så är det lalla spelare som bara går runt och slår en/ tar en bil och rammar en så vill få till så det är så loiten skans att det händer att höja rp till topp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vara aktiva ofta hålla kol i både i stan och bortan för staden för i bland ä'r det barar staffs i stan och inte utanför stan så att inte allt fokus är i stan

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska alltig vara trevlig snäll och beta som med respekt och kunna at kretik för folk kommer att skicka massa saker att han dom blev felaktid bannad men är man bannad är man det för en anlenig så är det

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? vara aktiv i mitt rp och staff jobb är akriv ofta nu minns 4 timmar perrsdag men vill ha nå¨got privat liv med

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har hjälp staff innan att skicka till dom att vissa inte skötyer sig tex report

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är bredd att jobba som vad som helst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka