Accepterad Olle abdi | Medlem ansökning [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle abdi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822262369

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Mr Krabba#7238

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Lampa och är 28 år gammal han kommer från en liten by som heter Hallsberg. han hade en bra uppväxt med sin familj tills han börja bli lite mobbad i skolan. han vart mobbad för hans stora näsa han kallades för trollet och började därför skolka mer och mer han hade inga vänner, men en dag så orkade hans föräldrar inte med att han skolkade så mycket så de bokade in han på en privat skola. där fick han hjälp med allt som han hade missat under åren som han skolkat och fick tillslut en bra utbildning. när han gick ut skolan började han med en egen firma, det var en bilfirma där de lagade bilar som han fick hjälp av sin gamla lärare att starta. tillslut gick det faktist bra för Olle och nu har han sin egna bil firma med många anställda.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag har en bra rp nivå och kan komma med många roliga och bra scenarion, Jag kommer ha ett aktivt deltagande i servern gemenskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är en server med hög rp nivå och många aktiva spelare som kommer med bra scenarion. Eftersom att jag nu har för mycket fritid för mitt eget bästa och behöver något att göra om dagarna. Därför slog det mig att gta rp skulle vara det perfekta sätt att underhålla mig.

Hur hittade du Unive? Genom min kompis @Bosse

Vad har du för mål med ditt rollspel? för att tillföra bra scenarion, rolig och bra rp nivå samt utväckas själv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha kul och starta upp ett mc gäng med några kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka