Nekad Olle abdi | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle abdi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822262369

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Mr krabba#7238

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter åke-brittmarie, han är 30 år. åke kan vara lite stökig men också väldigt snäll. åke tycker om bilar, hans favorit rätt är kakor så han har lite kagge. åke kommer från iran och är ny till landet men han kan hyfsat bra svenska. han har tidigare jobbat som bilmekaniker i iran, de var väldigt roligt tycker åke.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag har en bra och seriös rp nivå, Bra erfarenhet av rp. siktar också på att bli högre rank i faramtiden som Tillexempel server vakt. Skulle va kul att va med och skapa roliga senarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill köra på en server med bra rp nivå som unive har. det är en rolig server och köra på, jag vill bli medlem för att för att få nya möjligheter med tillexempel ett seriöst jobb mm.

Hur hittade du Unive? Jag hörde av kompisar som körde där, det lät kul så jag gick in och börja köra och nu har jag fastnat för unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha ett seriöst rp, skaffa ett seriöst jobb som man kan vara på och jobba nästan hela tiden, hjälpa folk som behöver hjälp inom jobbet och utanför, och bara ha kul på vägen dit.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt ha ett seriöst rp, skaffa ett jobb, hjälpa mäniskor. och bara ha kul med kompisar och nya mäniskor man träffar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men har erfarenhet av andra serverar innan jag började köra på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka