Nekad Olizz1 | Polismyndigheten Ansökan [RealDJCarrot[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olizz1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 2 Februari 2008

Vad heter du på discord? Olizz#2986

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1900

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag

Vad heter du? Micke Andersson

Hur gammal är du? 45

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För det är ett yrke som jag tycker är väldigt kul och intressant. Gillar att det händer saker hela tiden och det inte bara är att stå i en bilfirma hela dagen. Jag gillar att hjälpa folk och hjälpa samhället så därför tycker jag att Polis passar mig och min karaktär väldigt bra.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man har respekt emot alla människor och bemöter andra som du själv vill bli bemöt. Sen självklart att man gör sitt jobb så bra som möjligt men tex om jag haft en dålig dag så ska det inte gå ut över människorna jag jobbar med eller emot. Det tycker jag är viktigt att man alltid gör sitt bästa oavsett vad.

Vad vet du om yrket i helhet? Ja jo jag vet en del. Att vara Polis är en stor uppgift för Polisen betyder väldigt mycket i samhället och gör väldigt stor påverkan utan dem skulle vårt samhälle falla. Så det är en väldigt stor uppgift och som Polis ska man vara bestämd och kunna ta stora uppgifter för när du rullar ut i patrull kan du mötas av allt. Ifrån en snattning till ett mord så det gäller att kunna ta beslut, Sen är det mycket ochså att man ska ha disciplin och vara respektfull.

Har du några tidigare erfarenheter? Stämmer jag har varit Bitr, Rikspolischef på Unive tidigare det var nog 8-12 månader sen.

Hur är du som person? Väldigt snäll och trevlig och är väll uppfostrad. Jag bemöter andra som jag själv vill bli bemöt och jag vill bli bemöta av respekt så kommer ge alla som jag träffar mm all min respekt för att dem ska visa respekt tillbaka.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Tillbaka