Accepterad Oliwer | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer

Icke Medlem
Meddelanden
539
Reaction score
34
Användarnamn: Oliwer

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Oliwer0077700/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Oliwer

Vad är ditt discord namn? Oliwer#1337

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karkatär heter Oliwer Adam han är 28 år gammal. han växte upp i Stockholm i Nacka, hans pappa är ifrån sverige men hans mamma är ifrån Somalia. Han har haft en bra uppväxt tills hans bror dog i en bilkrasch. när Oliwer var 17 år så började träffa folk som höll på med droger och andra kriminella saker. han började också lite smått med att sälja droger. när Oliwer var 19 år så började han att sälja droger själv utan hans gäng. han blev mer och mer ensam stående och tills slut så slutade han helt med att vara med gänget som han var med från första början och nu har han ett helt ny level på sin kriminalitet han gör bankrån osv han hänger även med sina bröder Zak larsson och Magick mike som han jobbade åt för länge sen och nu är han med i ett av dem största kriminaliteten i staden och han skulle ta sitt eget liv för dems skull varje dag utan att tveka och just nu så lever han bara livet ut.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad sen jag typ började men så blev jag av med den igår och nu vill jag göra en ansökan för jag vill fortsäta rpa som kriminel och för att vara med i gänget måste man då vara whitelistad och denna sever har bra rpa och det är jätte roligt att köra på den och då måste man kunna vara white för att kunna jobba för det är det man kämopar för varje dag ut och dag in och det är alltid lika roligt att rpa men somsagt så ska jag gå med i gänget igen så fort jag blir whitelistad :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag har varit det sen jag började spela på multistaden och jag vill fortsätta vara det för jag blev av med den igår och jag vill fortfarande vara med i mitt gäng och kunna rpa som kriminel och rpa tycker jag är jätte roligt och jag har blivit mycket bättre på det sen jag börja och jag älskar multi för att det är bra rp, jätte många sköna personer att prata med, rpn nivån blir högre och högre varje dag som går och då vill jag kunna bli whitelistad för att rpa som krimminel som jag har gjort hela min tid på multistaden :)

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har ca 600 timmar och ca 170 timmar per vecka :)

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att min polare zaki spelade och jag tyckte rp verkade roligt så jag började spela.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det har jag och det är det som har hjälpt mig till den rpn som jag har idag :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte Mvhhh /Oliwerrr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka