Nekad oliwer.20 | Ansökan till Servervakt [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer.20

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer

Vad heter du på discord? .oliwer69x

Vad är ditt Hex:ID 1100001000056ba

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar så kanske jag är 3 till 5 timmar men på helger och lov så 5-10 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 3 månader var innan men va inaktiv i ett halv-år så fick indraget

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) får inte fram men 2 gånger en gång för olämplig emot och en för emot abuse med det var ett år sedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakts uppgift är att hjälpa staffs och hjälpers från marken att kolla så alla har bra rp och inte lallar runt och vara ett gott exempel för hur rpn ska fungera på unive och se till att folk sköter sig och om någon större händelse skulle hända så ska jag bara ta ett klipp och sicka vidare det till högre uppsatta här i unive staden och inte använda sina perms i onödan för då blir det abuse och se till att folk txm springer runt med mask på sjukan eller så och röka inne på allmän plats får tå ska man kicka dom så dom lär sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill hjälpa unive staden att bli mycket mer seriös rp och hjälpa staff-teamet så dom inte behöver göra alt och sen är mitt mål att bli helper och ta mig uppåt i framtiden

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att du ger vissa folk txm om min kompis gör fel så kickar inte jag han men sånt accepterar inte jag. abuse är när man txm skpriger runt med så man kan se allas id txm om man är i en skottlossning så får inte jag spriga runt med så att man ser allas id . försökte så bra jag kunde har dyslexi.

Nekad.

Anledning: Fel hexID.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka