Nekad olivver | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivver

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? Brupys

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Melker Nyström 2002

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, respektfull och hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Melker Nyström växte upp i en lugn stad där han lärde sig vikten av att vara respektfull, ärlig och att arbeta hårt för det man vill uppnå. Under sin uppväxt har han alltid varit en social person som tycker om att träffa nya människor och hjälpa andra när det behövs. När Melker flyttade till staden såg han det som en ny möjlighet att skapa ett bättre liv för sig själv. Han kom dit med målet att bygga upp en stabil framtid, skaffa ett lagligt arbete och lära känna människorna i staden. Han vill leva ett lugnt liv utan problem och fokusera på att utveckla sig själv både ekonomiskt och socialt. I framtiden vill Melker få ett bra jobb, tjäna ihop pengar och kanske starta ett eget företag eller investera i något som kan hjälpa honom att växa i staden. Han vill också skapa goda relationer med andra invånare och bli en person som folk känner igen som pålitlig, hjälpsam och respektfull. Målet är att bygga upp ett stabilt och framgångsrikt liv samtidigt som han bidrar till en bra gemenskap i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid försöker skapa roliga och utvecklande scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag tycker om att prata med nya människor, skapa kontakter och utveckla min karaktär genom olika situationer i staden.

Jag vill bidra till en positiv stämning på servern genom att vara respektfull, mogen och hjälpsam mot andra spelare. Jag försöker alltid tänka på att bra RP handlar om att skapa roliga upplevelser för alla inblandade och inte bara för mig själv.

Jag är också aktiv och vill vara en del av communityn genom att delta i olika aktiviteter, jobb och händelser som gör staden mer levande. Mitt mål är att bidra till en seriös, rolig och realistisk RP-miljö där alla kan ha kul och utveckla sina karaktärer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna ett scenario själv. Istället ska man fokusera på att skapa bra och rolig RP för alla som är med i situationen.

Om man till exempel blir rånad eller gripen ska man inte försöka hitta orealistiska sätt att vinna situationen. Man ska låta scenariot utvecklas naturligt och acceptera konsekvenserna om det passar RP. Ibland vinner man och ibland förlorar man, men målet är att skapa en bra upplevelse för alla spelare.

Bra RP handlar inte om att alltid gå vinnande ur varje situation, utan om att bidra till realistiska, roliga och minnesvärda scenarion där alla får något ut av RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Aldrig hänt, bara av anticheat runt 2024

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) – Att döda någon utan en giltig RP-anledning. VDM (Vehicle Deathmatch) – Att använda ett fordon för att skada eller döda någon utan en giltig RP-anledning. NLR (New Life Rule) – Om din karaktär dör ska du inte komma ihåg händelserna som ledde fram till döden. FailRP – Att agera orealistiskt eller på ett sätt som inte passar in i seriös RP. FearRP – Att värdera sin karaktärs liv och agera som om man faktiskt riskerar att bli skadad eller dödad. Powergaming – Att tvinga fram handlingar eller scenarion utan att ge andra spelare en rimlig chans att reagera. Metagaming – Att använda information som du fått utanför spelet i RP. Combat Logging – Att lämna servern för att undvika konsekvenser eller pågående RP. Sunt Förnuft – Att använda vanligt vett och skapa realistisk RP även i situationer som inte täcks av en specifik regel. OOC (Out Of Character) – Kommunikation utanför karaktären ska inte påverka RP. IC (In Character) – Allt som sker som en del av din karaktär och dess historia.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är mogen och har mycket efarenhet, ska ansöka till staff senare

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka