Accepterad oliviasvrd | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sleminem

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Olivia

Vad är ditt discord namn? Oliviasvrd05

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Britta Svensson och är 23 år gammal. Britta är uppväxt i Stockholm med en trasslig barndom då hennes föräldrar var självmordsbenägna och miste livet när Britta var 15 år gammal. Hon har inga syskon så efter föräldrarnas död blev hon utplacerad i flera olika familjehem då hon hamnade i dåliga familjer, men när hon fyllde 17 hamnade hon i en familj där hon blev väl omhändertagen och trivdes bra. Britta är en väldigt omtänksam och energirik person som drivs av att sprida glädje till andra. Det gick bra i skolan för Britta och hon gick ut gymnasiet med toppbetyg vilket ledde till att hon började studera vidare på universitetet som läkare, sedan dess har hennes dröm varit att bli sjukvårdare då hon drivs av att hjälpa andra människor och speciellt efter hennes föräldrars död så har det varit extra viktigt för henne.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa en rolig upplevelse för alla och bidra med en god stämning, vara omtänksam och visa respekt mot alla andra spelare. Med min karaktär strävar jag efter att få andra att ha det så kul som möjligt men även mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska RPa så båda har det så roligt som möjligt och att inte endast göra det roligt för en själv, exempel på detta om man blir stannad av en polis så ska man ej köra därifrån utan man ska ta konsekvenserna av sin handling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempelvis RDM som står för "RANDOM DEATHMATCH" och innebär att man dödar någon utan anledning. Sen COMBAT LOGGING som innebär att man quitar i ett scenario för att exempelvis undvika att bli tagen av polisen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, jag har spelat på ett flertal olika servrar innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka