Nekad OliverBOB | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OliverBOB

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Oliver 233#6616

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver och är 24 år gammal. Oliver är en väldigt energifylld och glad person som älskar att göra spännande saker och att han älskar att hjälpa folk med problem och att få folk må så bra som möjligt och liknande. Men är folk inte schyssta mot Oliver så är han inte schysst tillbaka vilket kan leda till en del bråk osv. Hans mamma och pappa har varit skilda sen han har varit liten och det har då skett en del bråk inom familjen. Hans mamma jobbade ibland som sjukvårdare då hon ofta varit sjuk osv medans hans pappa jobbade heltid i en bilverkstad för att få in så mycket pengar som möjligt.
Oliver har ett stort intresse för bilar och feta motorer och liknande då han ofta är på stora evenemang där det körs bilar och andra feta fordon. Han gillar även att bara ta det lugnt med sina vänner och hitta på saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god och skön RP där alla andra får vara med och ska vara lika roligt för alla andra. Jag kommer bidra med inga regelbrott eller fel alls. Alla scenarion ska vara roligt lika mycket för mig som för andra med rolig, trevlig och social RP där folk ska känna att dem vill RPa mer på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte ska bli powergaming alltså att ja inte ska spela för att vinna hela tiden andra ska ha chansen att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag spelade unive för ungefär 1 år sen och spelade väldigt mycket och då fick jag det tipsat av en vän

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till

Nekad, Tagit för lång tid på sig att ta muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka