Nekad OliverARE | Medlem ansökning [1Lime_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OliverARE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Okej bror.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan Lopez, han är lång brunt hår och blåa ögon, han föddes fattigt i Spanien. Han kom till Sverige vid ung ålder tillsammans med sina bröder och föräldrar för att mamman saknade sitt hemland, Sverige. Han är 26 år (Född 1998) och är en väldigt driven person. Pedros älskar att prata och hjälpa folk med allt möjligt. Juans pappa arbetade som bilmekaniker under tiden dem bodde i spanien och Juan tillsammans med han bröder brukade ofta hjälpa till i verkstaden. Detta gjorde att Juan väldigt intresserad av bilmekaniker yrket. Under Juans barndom var det mycket gängproblem i området
där han föddes därför har Juan alltid hållt sig på den rätta sidan utav lagen. När Juan kom till
Sverige så började han i skolan och lärde sig svenska. Juan uppväxt var väldigt svår med tanke på hans brist på koncentrationen. Juan har olika diagnoser. Juan började umgås med kriminella och på så sett blev avundsjuk då han såg hur mycket pengar de tjänade och de materiella sakerna de visade upp. När Juan fyllde 20 så gick hans mamma bort i cancer och då svor Juan att han skulle göra allt i sin makt för att hans ensamstående far skulle leva ett gott liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? God stämning och roliga rollspels scenarion med mycket skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för att "vinna" utan man spelar för att alla ska ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM är ju när man använder sitt fordon att döda någon utan någon senario, FearRP är när man inte värnar om sitt liv tex man försöker springa iväg under pistol hot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag spelade på Unive för länge sedan då jag även var medlem men blev av med det pga inaktivitet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar för att ha roligt

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka